Commentaar op TV TT-assen

Sebo

MF veteraan
4 apr 2004
2.016
2
Ben ik de enige die zich doodergerd aan het commentaar van Hans v. Lozenoord (of iets dergelijks) bij de MotoGp?
 
Ik heb geen BBC daarom kijk ik altijd op eurosport met het engelse geluidskanaal erop.
Die gasten weten waar ze over praten en Randy Mamola doet verslag vanuit de pits. *O*
 
Ben ik de enige die zich doodergerd aan het commentaar van Hans v. Lozenoord (of iets dergelijks) bij de MotoGp?

hmm, vind um nog altijd beter dan die gast van eurosport :X

altijd dat geouwehoer tijdens een intervieuw
-O-

[me]Sjeik heeft um ook altijd op bbc staan[/me]
*O*
 
Ach het was vast beter als het commentaar van de circuit commentator die volgens mij aandelen van de Rossi fanclub heeft. Nou hoop ik dat Rossi nog kampioen word (ik weet het heel onwaarschijnlijk.) maar zelfs ik vond het irritant.
 
Ben op het circuit geweest en daar was het commentaar (zoals al eerder
werd vermeld) ook niet om naar te luisteren. Helemaal als je +90.000 man
"Vale, Vale" wil laten zingen,.. |(

heb de tv beelden nog niet gezien, en commentaar niet gehoord.

voor de rest een mooie GP
 
Elk jaar hetzelfde gedram op de TT zelf, commentaar sucks.
Eurosport kijk ik, of met het geluid uit, of met engels commentaar.

Die kunnen een wedstrijd teminste nog "aanvullen" in plaats van verprutsen.
 
Van Lozenoord beloofde aan het begin van de 125 dat hij je op de hoogte zou houden van de Nederlanders. 1 keer per 5 ronden dat kon er vanaf. Wat is het voor moeite om in iedergeval elke ronde de positie door te geven van de Nedelanders. Rondetijden en of ze wat inlopen.Niets van dat alles. Laat de Nos nu eindelijk eens wijs zijn en die vent er uit flikkeren.
 
Van Lozenoord doet het stukken beter dan die gasten op Eurosport. Die menen dat ze geen seconde hun bek dicht mogen houden en vallen voortdurend in herhaling. En dan het taalgebruik en de uitspraak van namen......

"Hayden gaat voorbij aan Nagano". "Voorbij gaan aan" betekent "negeren, buiten beschouwing laten" en niet "inhalen". En "Nakano" schrijf je toch echt met een "k", dus spreek hem dan ook uit.
 
Het mooie van de moto-GP was, dat die dingen zoveel herrie maken, dat je het gebler uit de speakers toch niet kan horen. En laten ze op het verkorte circuit nou lekker vaak langskomen. :)
 
eurosport is beter als die iri ned 2 persoon...wat een verschrikking!
 
Ik kwam er pas achter dat ik Eurosport ook kan zien met Engels commentaar. O.a. van Randy Mamola. Super :)

Ned 2 is vreselijk, Nederlandstalig Eurosport is ook ruk.
 
Ieder nederlandstalig commentaar bij Gp races is K*T!!!!!!!!!
Zowel op Eurosport als op Ned 2 :r
 
Ach het was vast beter als het commentaar van de circuit commentator die volgens mij aandelen van de Rossi fanclub heeft. Nou hoop ik dat Rossi nog kampioen word (ik weet het heel onwaarschijnlijk.) maar zelfs ik vond het irritant.

:^

En als of dat nog niet erg genoeg was, ook nog eens in het DUITS..........


[me]203MPH zou het liefst het BBC commetaar door de speaker willen horen op Assen.[/me]
 
Ohja idd dat ongelovelijke verrote DUITS :X ik zat daar echt zo van.. WTF! is dit voor bullshit!! nederlands en engels kan ik me nog voorstelle maar dat fokking duits!!! gelukkig hebbe de meeste motorrijders oordopjes bij hun :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan