Communicatie Huren

McGreen

Die hard MF'er
18 apr 2004
756
1
Ik ga dus met een aantal collega's een weekendje met trikes en motoren naar de Ardennnen.
Alleen leek het mij erg handig, om onderling te communiceren.
Heb bij een aantal motorzaken al gevraagd of ze ook communicatie setjes verhuren, maar tot nu toe geen succes.
Ook heb ik de zoek functie gebruikt, maar helaas mocht dat niks uitmaken,
dus weet hier iemand waar ik communicatie setjes kan huren?
Liefst centraal in Nederland, maar ergers anders is ook geen probleem

Alvast Bedankt
 
LIDL had laats wat in de aanbieding, maar dat zal wel allemaal al weg zijn.

Voor hun prijzen hoef je niet meer te huren.

Eigenlijk een onzinnige bijdrage van mij, want ik help je geen spat verder. sorry.
 
LIDL had laats wat in de aanbieding, maar dat zal wel allemaal al weg zijn.

Voor hun prijzen hoef je niet meer te huren.

Eigenlijk een onzinnige bijdrage van mij, want ik help je geen spat verder. sorry.

Jammer, dat ik het nu pas weet,
maar dit zijn zeker van die setjes, als je boven de 10 Km/h rijdt hoor je elkaar niet meer
 
Vanaf 12 juli bij de Aldi een setje voor 35 eurie's en nu bij Intertoys een setje van 15 euro maar of het geschikt is voor je doeleinden is een ander verhaal... Ik zou nooit iets kopen bij een speelgoedwinkel maar tegenwoordig beginnen die meer op een elektronicazaak te lijken.
 
Laatst bewerkt:
Een van de charmes van het motorrijden vind ik juist het feit dat je NIET kunt communiceren.
Voordeel is dan dat je tijdens een stop ook nog wat te zeggen hebt.
Overigens vind ik motorrijden na 26 jaar nog steeds zo moeilijk dat ik niet afgeleid wil worden. O-)

Eigenlijk een onzinnige bijdrage van mij, want ik help je geen spat verder. sorry. :+
 
nl.jpg


duurt even, maar dan heb je ook wat. En het is goedkoop :')
 
Laatst bewerkt:
Kheb nog wel 2 setjes van de Lidl liggen, nog niet gebruikt..
Waren 35 eu p/st.

Is al iemand je voor, maar als die 't niet wil mag jij ze kopen ;)
 
Laatst bewerkt:
ik denk niet dat je het vinden gaat. wil communicatie goed werken dan zul je het moeten inbouwen in een helm. dit laat bij de meeste helmen schade achter (minimaal maar tog) en voor de setjes is het ook niet bevorderlijk elke keer inbouwen en uitbouwen. en dan heb je nog de tijd die er voor nodig is om alles in en uit te bouwen. bij mekaar zijn dit al zoveel kosten dat je voor een paar euro extra een set koopt en laat inbouwen. en anders gewoon handsignalen en of systeem-D rijden dan heb je geen communicatie nodig zolang de voorrijder maar rekening houd met de kortste actieradius uit de groep.
 
ik denk niet dat je het vinden gaat. wil communicatie goed werken dan zul je het moeten inbouwen in een helm. dit laat bij de meeste helmen schade achter (minimaal maar tog) en voor de setjes is het ook niet bevorderlijk elke keer inbouwen en uitbouwen. en dan heb je nog de tijd die er voor nodig is om alles in en uit te bouwen. bij mekaar zijn dit al zoveel kosten dat je voor een paar euro extra een set koopt en laat inbouwen. en anders gewoon handsignalen en of systeem-D rijden dan heb je geen communicatie nodig zolang de voorrijder maar rekening houd met de kortste actieradius uit de groep.

Niet spreken als je het niet zeker weet dan :j . Je hebt van die communicatiesetjes die je zo met klittenband in en uit je helm kan doen. Het is eventjes wat pieren en er zijn redelijk wat draadjes maar dit is binnen 5 minuten gedaan. Te koop bij onder andere Notter e.d. Misschien ook daar te huur?
 
Laatst bewerkt:
die setjes van de lidl... is dat niet gewoon een kwestie van een betere microfoon kopen?


ik had ergens een review gelezen dat met de push-to-talk button er een veiligheidsmaateregel geactiveerd werd waardoor volume nog maar 50% zou zijn.
nieuwe dopjes zou de oplossing zijn.

ik en twee vrienden hebben de set en bouwen we spoedig in, zal dan wel eens zien of het echt zo storend is...

lijkt me toch dat je tot 100 km/h goed te verstaan bent en boven die snelheid kom je met touren niet heel vaak
 
Terug
Bovenaan Onderaan