communicatie setje Lidl

23 feb 2007
89
0
Limburg
Volgende week is er weer van alles en nog wat bij de Lidl in de aanbieding op motor gebied.

Heeft iemand ervaring met het communicatie setje?
of kan iemand mij vertellen of het wat is??

thnx alvast
 
Ben ik ook benieuwd naar.. Twijfel er aan om er eentje te halen of het bedrag te verdubbelen en een Cobra MT725 te kopen.. (en zal daarvan weet ik niet of het een beetje werkt..) :P
 
Heb die twee jaar geleden ook eens aangeschaft, het nadeel is dat ál het geluid wordt versterkt zodat je continu met een irritante ruis in je oor zit.
Ik vond het niks dus...
 
Heb die twee jaar geleden ook eens aangeschaft, het nadeel is dat ál het geluid wordt versterkt zodat je continu met een irritante ruis in je oor zit.
Ik vond het niks dus...


Ja ben ik het wel mee eens, en bij snelheden van 120+ wordt het iets minder (krakend geluid)

Maar voor het geld vind ik het prima om al het gelul van mn vriendin te horen hoor, en als je snelweg rijdt, dan houdt het meestal toch wel stil.

Verder, toen ik het net had aangeschaft, iemand anders gesproken die aangaf dat ze eerst een setje van €90,- hadden maar die vele malen slechter was als dit setje.
 
Het gekraak wordt een stuk minder als je die schuimrubbers op de microfoontjes doet.
De oortjes deden me eerst zeer, maar die heb ik nogal veranderd en zitten ook goed.
 
Nou na volledig lang onderzoek en ervaringen denk ik dat ik maar 10 hele euro's ga uitgeven aan zo een setje :+
 
Nou na volledig lang onderzoek en ervaringen denk ik dat ik maar 10 hele euro's ga uitgeven aan zo een setje :+

Volgens mij is dat de headset (voor je mobiel dus)

Dat communicatiesetje kost meen ik wel 35 hele euro's (nog niet veel natuurlijk, denk dat ik er ook maar eens eentje ga aanschaffen, voor dat geld kan 't nooit echt misgaan)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dat de headset (voor je mobiel dus)

Dat communicatiesetje kost meen ik wel 35 hele euro's (nog niet veel natuurlijk, denk dat ik er ook maar eens eentje ga aanschaffen, voor dat geld kan 't nooit echt misgaan)

35 is voor bestuurders onderling,

die van 10 euro is voor jezelf en degene die achterop zit, dacht ik tenminste.
 
Heb dat setje ook gekocht tijdens een eerdere aanbieding. Vorig jaar ergens.
Op zich een leuke set t/m 80 km/u. Daarna is het herrie in je oor.
Hoorde mijn uitlaat dubbel, enorme ruis, maar he: daar is de prijs ook naar. Dus ga je toeren, kom je niet verder dan 80 km/u dan zeg ik: kopen. Bovendien, wat wil je melden als je 150 rijdt..... :)
 
Heb dat setje ook gekocht tijdens een eerdere aanbieding. Vorig jaar ergens.
Op zich een leuke set t/m 80 km/u. Daarna is het herrie in je oor.
Hoorde mijn uitlaat dubbel, enorme ruis, maar he: daar is de prijs ook naar. Dus ga je toeren, kom je niet verder dan 80 km/u dan zeg ik: kopen. Bovendien, wat wil je melden als je 150 rijdt..... :)


misschien moet je iets rustiger gaan rijden...kijk maar eens in je spiegel.. O-)

bigstockphoto_Mirror_Police_841751.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan