communicatie systeem?

Melroj

Die hard MF'er
13 dec 2006
265
0
Zwolle
Hallo,

Jullie kennen het vast wel.

Je vriendin is aan het lessen en om geld te besparen geef je zelf nog wat extra uurtje les op een oud brikkie.

Afgelopen weekend stond ik weer naast de pilonnen te schreeuwen.
En bedacht dat het wel makkelijker moest kunnen.

Is er iemand die een goed advies heeft over draadloze systemen welke niet ingebouwd hoeven te worden?
Wanneer ik langs de lijn sta wil ik graag zonder helm staan, vandaag het inbouwloze systeem.

Graag jullie ervaringen en tips.

Alvast bedankt.
 
Je kunt voor dat doeleind gewoon een paar portofoons of walkie-talkies aanschaffen. Op diegene die je vriendin gebruikt sluit je een headset aan, die je in haar helm bouwt. Jij kunt de andere portofoon in je hand houden. Voor de snelheden die bij het oefenen op een uitgestorven parkeerterrein gehaald worden, moet dat ruimschoots voldoende zijn.

Zoiets bijvoorbeeld: Linkje naar Motozoom

Succes met lessen in ieder geval!
 
Je kunt voor dat doeleind gewoon een paar portofoons of walkie-talkies aanschaffen. Op diegene die je vriendin gebruikt sluit je een headset aan, die je in haar helm bouwt. Jij kunt de andere portofoon in je hand houden. Voor de snelheden die bij het oefenen op een uitgestorven parkeerterrein gehaald worden, moet dat ruimschoots voldoende zijn.

Zoiets bijvoorbeeld: Linkje naar Motozoom

Succes met lessen in ieder geval!

:^ ja, zo heb ik gelest, walkie-talkie in binnenzak met een headset erop aangesloten, instrukteur gewoon door de walkie talkie kletsend.... werkt prima :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan