communicatie

party

Rookie
18 apr 2006
9
0
Hoi allemaal,

ik ga regelmatig lekker touren met mijn vrouwtje, maar ik vind het altijd zo stom dat je nix tegen mekaar kan zeggen.

bestaan er systeempjes zodat je toch met elkaar kan spreken, ook als je niet op dezelfde motor zit dus :-)

Heeft iemand daar een linkje van ofzo, en wat kosten die dingetjes ?

Bedankt !
 
Cool, der is inderdaad wel wat te vinden :)


Wij hebben alletwee een integraal helm, heeft iemand misschien al een setje waar hij best wel erg tevreden van is, dan mag je altijd even merk en typenummer nalaten ofzo :)

bedankt nog es :)
 
is het voor bike to bike of voor de duo??

ik heb zelf een autocom prorider voor de duo (en de gsm gps en de mp3) en een kenwood tk32.. voor de bike to bike ben er zeer over te spreken ook op hogere snelheden, maar je bent er wel weer een bak geld voor kwijt.

zender 240
prorider 200
en alehande kabels

en dan ook nog eens per motor
 
het is wel degelijk voor bike to bike

maar dat laatste is wel ERG veel geld :-)
 
let op mijn woorden, na een tijdje zit je op de motor te denken, was ik maar nooit aan die communicatie-setjes begonnen, dat mens wilt haar mond maar niet sluiten, ik hoor liever het gebrom uit mijn uitlaat :X O-) _O-
 
party,

Ik heb zelf een autocom setje. Zoals Ulco al zegt behoorlijk aan de prijs.
Maar bij 200+ kan ik ook nog gewoon communiceren. Die goedkope zetjes houden bij 100+ al snel op.
Ook zou ik kiezen voor een Kenwood Portofoon. Ik heb met andere merken zoals Motorola slechte ervaring,

Goedkoop duurkoop.

Kijk dus eerst even heel goed rond en laat je goed informeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan