Communicatiesysteem

Harm1244

Caferacer rijder
12 jul 2020
13
3
Hoi,

Ik heb een vraag, ik ben een beginnende motorrijder en ik ben op zoek naar een communicatiesysteem. Maar ik heb geen idee waar ik op moet letten of wat de mogelijkheden zijn.

ik ben op zoek naar een communicatiesysteem zodat ik met mijn vriendin (passagier) kan praten. Of als ik alleen rij muziek op kan zetten

weet iemand wat een goed systeem is voor deze eisen/wensen
 
Even contact opnemen met Waypoint, of hun bezoeken in een van hun winkels, kun je al je wensen kenbaar maken en krijg je een goed advies en service.
 
elk Bluetooth headset zal het moeten kunnen, in dit geval is het meestal wel zo.. hoe beter hoe duurder. ik heb zelf een setje over laten vliegen vanuit china.... kosten ongeveer 35 euro per stuk en zijn tot 100 km/u goed te verstaan, muziek kan harder (maar ik heb wel een redelijk windscherm voor mij)
 
Hoi,

Ik heb een vraag, ik ben een beginnende motorrijder en ik ben op zoek naar een communicatiesysteem. Maar ik heb geen idee waar ik op moet letten of wat de mogelijkheden zijn.

ik ben op zoek naar een communicatiesysteem zodat ik met mijn vriendin (passagier) kan praten. Of als ik alleen rij muziek op kan zetten

weet iemand wat een goed systeem is voor deze eisen/wensen

Er zijn diverse mogelijkheden, waar op dit forumveel over geschreven is. De zoekfunctie moet wel wat topics naar voren halen.
Grootste fabrikanten van de "merk" systemen zijn volgens mij
Cardo & Sena, maar daarnaast zijn er ook vele anderen tot aan de merkloze setje via Aliexpress etc toe.

Verschil zal o.a. zitten in bereik, mogelijkheden, accuduur etc.

Dus goed kijken wat je eisen zijn. En of je bijvoorbeeld ook je navigatie wil koppelen, wil kunnen bellen etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan