competitie rijden????

old_Rayman

MF'er
2 jul 2001
174
0
Ik wil heel graag samen met een of twee vrienden gaan racen. Het hoeft niet meteen op een hoog niveau te zijn.
Kan iemand mij vertellen waar we dan moeten zijn? Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
 
Hoi Landsaru,

Je wou toch een Blackbird kopen? En daar wil je meer gaan Racen :?

Lijkt me niet zo\'n goede keuze, zelf weten, maareh denk niet dat je erg goed uit de voeten komt dan. Vooral bochten snel achter mekaar, dus van kneedown links naar kneedown rechts zal wat moeilijker gaan.

Maareh, kom eens rijden op Ressen met je vogeltje, neem Fastnappie mee. :]
 
Wat kost dat nou dat racen, buiten TOMS ed, ik bedoel gewoon het inschrijfgeld, is dat per keer of per seisoen?????
 
Hoi Landsaru,

Je wou toch een Blackbird kopen? En daar wil je meer gaan Racen :?

Lijkt me niet zo\'n goede keuze, zelf weten, maareh denk niet dat je erg goed uit de voeten komt dan. Vooral bochten snel achter mekaar, dus van kneedown links naar kneedown rechts zal wat moeilijker gaan.

Maareh, kom eens rijden op Ressen met je vogeltje, neem Fastnappie mee. :]

Jaaaaa, neeeee..........
Ik ga inderdaad een BlackBird kopen maar daar wil ik dan niet mee gaan racen. We willen dan met zijn tweeen of drieen een racertje kopen. Lijkt me helemaal geweldig!
En met het BlackBirdje misschien af en toe eens op het circuit rijden, maar daar koop ik hem in ieder geval niet voor.

Lijkt me goed plan om eens af te spreken op Ressen. Fastnappie komt ook zeker mee.
Wanneer?....
 
Wat kost dat nou dat racen, buiten TOMS ed, ik bedoel gewoon het inschrijfgeld, is dat per keer of per seisoen?????

Op Assen heb je vaak van die Grid-time sessies waar je je voor kunt inschrijven. Die zijn niet zo gek duur en erg gaaf! Gewoon 20 minuten racen. Ik dacht dat dat per sessie iets van 75 piek kost.....??
 
Hey Landsaru, voor dates op Ressen :] kijk http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1358 (Hier ff)

Wat betreft de Grid-time sessies, moet je daar geen B-licentie voor hebben (dus eerst TOMS of CRT doen) :? www.raul.nl wil dat ook gaan doen dus misschien dat hij er wat meer over weet.
 
elke race in de z.a.c,kost per keer 250,=
Dat is incl.transponder huur a 30,=
er wordt per jaar 4 a 5x op zandvoort en 2x op Zolder gereden.
Eenmalige inschrijving is 75,= per jaar,dacht ik.En lid worden van de k.n.m.v komt er ook nog bij! :(
 
en.... 2 voorbanden en 3 a 4 achterbanden.
b.v. dunlop 207(8) GP of die ik gebruik Metzeler Rennsport RS2.(=Pirelli Super Corsa SC2)
Ik rij nu met een R1,maar volgend jaar met...jawel een CBR600(\"99).Want dat is veel makkelijker en dus sneller!
De R1 had 145pk aan het wiel,dus dat is te moeilijk uitaccelereren.
 
R1no,

Ik kan dit weekend niet.
Balen! Krijg zaterdag ochtend m\'n motor en dan moet ik hem meteen in de schuur zetten en moet ik weg........ ;(

Volgende keer?
 
elke race in de z.a.c,kost per keer 250,=
Dat is incl.transponder huur a 30,=
er wordt per jaar 4 a 5x op zandvoort en 2x op Zolder gereden.
Eenmalige inschrijving is 75,= per jaar,dacht ik.En lid worden van de k.n.m.v komt er ook nog bij! :(

Dan ga ik toch maar gewoon een paar keer circuit rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan