Compleet Arrowsysteem voor Fireblade

Motorloos

Rookie
23 aug 2003
17
0
Hey mensen, bij deze bied ik aan mijn complete 4-2-1 uitlaatsysteem van Arrow voor een Fireblade van 1992-1995. Het systeem is niet nieuw meer maar ziet er nog heel goed uit. De demper is highmount ( dus je voetsteunbeugel RA moet wieberen!)en het geluid wat eruit komt is diep en hard!

Natuurlijk zijn jullie benieuwd naar de reden waarom ik het wegdoe: ik wil per jaar meerdere keren op het circuit gaan rijden en ik heb geen zin om iedere keer een paar uur bezig te zijn met het omwisselen van uitlaatsystemen. Want met dit systeem kom je het circuit echt niet op ( tenzij het open uitlaten dag is natuurlijk)

Voor de prijs zat ik te denken aan €300,00. Maar een goed bod kan natuurlijk altijd gedaan worden *D

P.S. Voor degenen die het zich afvragen. Nee, ik ben niet nieuw op dit forum. Ik heb alleen de afgelopen 2-3 jaar niets meer gepost ;) .

Mobiel 0613684886.







Zo...foto's staan erbij. Op de laatste pic kun je ( als je goed kijkt) zien hoe het eruit ziet op de fiets.
*D *D *D 8-) *D *D
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen, bij deze bied ik aan mijn complete 4-2-1 uitlaatsysteem van Arrow voor een Fireblade van 1992-1995. Het systeem is niet nieuw meer maar ziet er nog heel goed uit. De demper is highmount ( dus je voetsteunbeugel RA moet wieberen!)en het geluid wat eruit komt is diep en hard! Foto's heb ik nog niet gemaakt maar zal ik binnenkort erbij zetten.

Natuurlijk zijn jullie benieuwd naar de reden waarom ik het wegdoe: ik wil per jaar meerdere keren op het circuit gaan rijden en ik heb geen zin om iedere keer een paar uur bezig te zijn met het omwisselen van uitlaatsystemen. Want met dit systeem kom je het circuit echt niet op ( tenzij het open uitlaten dag is natuurlijk)

Voor de prijs zat ik te denken aan €425,00.

P.S. Voor degenen die het zich afvragen. Nee, ik ben niet nieuw op dit forum. Ik heb alleen de afgelopen 2-3 jaar niets meer gepost ;) .
piccie!!

Past deze toevallig ook op een gsxr 600 uit 97 O-)
 
PICS!

Als het wat is heb ik evt wel interesse.. ben alleen benieuwd of dat highmount een beetje mooi staat. En dat past toch wel onder een 96'er?
 
hmm, ik hoor van brander in het leiden topic:

"past niet jij hebt een 96 er en deze is voor het oude type"

d0h :(
 
Past volgens mij wel gewoon. Ik heb een 99'er uitlaatsysteem (=standaard RVS) onder mijn circuitfiets uit 94.
 
Hey mensen, ik wil er wat plaatjes bij zetten. Het lukt echter niet :( . Bestanden zijn groter dan 100 kb. Is er iemand die mij hiermee kan en wil helpen?
 
@Krimmie: thnx! Zoals je ziet is het gelukt.

@Insano: ik weet niet zeker of dat gaat passen. ik meen dat het met modellen t/m '97 ook zou moeten gaan. Maaarrrrrrrr...... helemaal zeker weet ik dat niet. Mss dat een wijze techneut op dit forum hier een antwoord op kan geven?
 
@Krimmie: thnx! Zoals je ziet is het gelukt.

@Insano: ik weet niet zeker of dat gaat passen. ik meen dat het met modellen t/m '97 ook zou moeten gaan. Maaarrrrrrrr...... helemaal zeker weet ik dat niet. Mss dat een wijze techneut op dit forum hier een antwoord op kan geven?


Ehmmm..... :z :z :z Zie mijn eerdere post...
 
Terug
Bovenaan Onderaan