Compleet Honda 600RR’07 pakket met kenteken !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fazerman

Ex-ZAC#167
28 feb 2002
5.254
626
Nieuwerkerk a/d IJssel
Vanwege aanhoudend gebrek aan motivatie/lol tijdens/na het circuitrijden stop ik er helemaal mee, het is gewoon een te dure hobby om te (blijven) doen als de fun/voldoening ontbreekt ;(
Dus vandaar dit complete circuit/straat pretpakket in de verkoop.

FF een plaatje voor de eerste indruk :
full

De Specs :
- Standaard CBR600RR 2007, met volledig NL-kenteken!
Aangekocht als nette gebruikte straat CBR met 22KKM op de teller
voorjaar 2013 door mij omgebouwd naar “Streetlegal racer” voor gebruik op straat en ZAC
- Huidige KM stand ong. 25.000 (8 ZAC/circuitdagen gereden, ong. 1500 circuit km’s ?)
- Switch circuit/straat of terug in ongeveer 10 minuten !
- Racekuipset met snelsluiters geschikt voor gebruik op straat en circuit
- Lenslampen “in” racekuip
- Spiegels met ingebouwde LED-knippers, (last onafhankelijk relais gemonteerd)
- Getint dubble-bubble ruitje
- Veervoorspanning verstellers
- Stalen remleiding-set TKR voor
- Braking zwevende Waveschijven (Ex-TKR)
- Voorvork-ombouw K-Tech/1G-Suspension, 85kg rijdersgewicht,
ombouw door Robin Duijzers, was €650, is één stap onder volledige cartridges.
- Hyperpro stuurdemper
- GiPro Gearindicator
- Gaas tegen steenslag voor radiator
- Stompgrips
- AIM-Laptimer met baken (baken nooit gebruikt)
- Std. Achterschokbreker met Ohlins-veer, 85KG rijdersgewicht.
HK-Suspension omgebouwd, Ombouw was iets van €300
- Hell Stalen remleiding achter
- 520 ketting-set, 15-43 tandwielen, 4 “dagen” oud, als nieuw !
- “Homemade” snelwissel-systeem kentekenplaat/achter verlichting dmv snelsluiters
“RR-beugel” blijft zitten onder de uitlaat op het circuit !
- Haakse ventielen
- “Homemade” vin/achter tandwiel bescherming
- AMB transponderhouder
- Geborgd en geluiddempend materiaal volgens ZAC-regelement
- 2 HISS Contactsleutels

Extra’s :
- Extra (race)onderkuip groen, deze houd de jiffy binnen de onderkuip op het circuit,
(de zwarte onderkuip is met een uitsparing voor de jiffy (straatrijden))
- 16-41 standaardvertanding (520) evt. voor op straat (ivm teller-afwijking met race-vertanding)
- Complete grijs/witte set standaard kuipwerk in nette gebruikte staat !
(paar gebruikerskrasjes maar absoluut geen schadespul !)
- Incl. licht smoke MRA bubble ruitje en Rizoma knippers voor en witte Seatcover achter
- Al het standaard spul; verlichting V+A, stuurdemper, spiegels, duo-stepjes, 2 zadeltjes,
Rem/schakel set, handels, afdekkapjes,
ook alle schroefjes en beugeltjes, helemaal compleet, allemaal zo te monteren !!
- Standaard. kuipruitje, voorbereid voor gebruik op de racekuip (racenummer)
- Standaard schijven voor
- nog wat klein spul, oa stalen reml. voor, setje “omklaphendels”, std. knipperrelais, gebruikte bougies/remblokken, std. remklauwbouten, std. Rempinnen etc.
- Haynes manual
- Set HSR Bandenwarmers
- Bokjes V+A
- Set nieuwe banden Metzeler Ractec 120/180,DOT 2011
- Set nieuwe banden Conti RoadAttack EVO2 120/180, DOT 2014
- 4l Putoline Nanotech 10W40 + nieuw oliefilter
- 2 sets remblokken voor + nieuwe remolie Lucas DOT5.1+Putoline URBF
- Div. handige meuk voor op het circuit, oa; “achtertriangle standaard ding”, borgtang+borgdraad, Honda oliefilterdop ½”, haspeltje (bandenwarmers), lang verlengsnoer (50m, handig op bijv. Zandvoort !), verloop campingstekker, jerrycans, kratjes en gereedschapskoffers om alles in op te bergen/vervoeren, restant geluidsisolatie, restant vloeistoffen etc., alles wat ik kan vinden van de CBR, het onderhoud ervan of racen in zijn algemeen en hier niet genoemd heb mag mee in één prijs !

Staat van onderhoud:
- laatste grote beurt na aankoop, ong. 2500km geleden,
- Std. luchtfilter 2000km “oud” ,
- Laatste oliewissel (Putoline Nanotech 10W-40+filter) voorjaar 2014, 3 dagen mee gereden
- Remvloeistof (Dot 5.1) en remmen schoongemaakt voorjaar 2014, 3 dagen mee gereden
- koelsysteem is net (11/2014) gevuld met nieuwe koelvloeistof (tegen het bevriezen, reed op het circuit/in zomer met demi-water) is geen 100km mee gereden
- 4 Nw. Irridium bougies voorjaar 2014 gemonteerd, 3 dagen mee gereden.
- banden Pirelli Supercorsa’s 3 dagen “gebruikt” bij ~2.05 op Assen () kunnen nog wel een dag op circuit, op straat veel meer…


De minpunten vertel ik er ook eerlijk bij, zonde van ons beider tijd om dat pas naast de motor te vertellen/zien als het iets is waar je op voorhand al op afknapt.. !
- Koppelingsdeksel is wat geschaafd, door een valpartijtje met (te..) koude banden op Mettet in de (langzame !) Saarinen bocht, heb zelf het meeste opgevangen met mijn heup en laars maar hij is toch een paar meter over straat geschoven  on the up side: ik heb er een netter koppelingsdeksel (hele lichte schade ) + pakking los bij !
- Om bovenstaande reden dus ook een licht schaafje rechts op de race-kuip, niet door geschaafd of gescheurd maar toch.., het is zo minimaal dat ik het zo laat bij verkoop, hij rijdt er niks minder om !

Verder is de motor en alles wat ik aanbied gewoon netjes en goed !
Snel wegwezen vraagprijs voor dit hele pakket €6600,-

Hieronder nog wat foto’s om een goede indruk van alles te krijgen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan