Compleet Honda 600RR’07 pakket met kenteken !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Fazerman, mocht u toch overwegen wat spullen los te gaan verkopen. Ben ik geïnteresseerd in uw banden warmers. Succes met de verkoop!
 
Niet dat het echt motorweer is op het moment maar nu kopen is van het voorjaar met mooi weer meteen knallen, :] op straat en circuit !!
 
Laatst bewerkt:
Misschien intresse in inruil tegen een zx10r? Bj 2007
Een ZX-10 is een mooie fiets maar ik ga (mede door mijn gezondheid) iig stoppen met het rijden van een sportmotor op straat, anders kan ik de CBR net zo goed terug bouwen naar standaard straat uitvoering en hem op straat blijven rijden, verder niks mis mee ;)
 
Thanks heren,

Tsja, het is mooi en goed spul maar toch is de animo momenteel erg beperkt, als het zo doorgaat moet ik dan toch maar een comeback maken... :P

maar het is waarschijnlijker dat ik hem met een maandje ombouw en in standaard uitvoering ga proberen te verkopen..
 
Dit pakket nog maar eens onder de aandacht met dit mooie weer :]
Het is natuurlijk ook mogelijk om minder voor minder af te nemen maar als pakket is het wel "most value for your money" ;)
En het is een vraagprijs hè mensen...
 
Gisteren op de Motorbeurs geen straat PC-40 kunnen spotten onder de €6K, dan zitten er bij mij voor een klein beetje meer toch best enorm veel extra's bij.... O-)
 
Dit pakket heeft in Roy een nieuwe en zeer gemotiveerde eigenaar gevonden dus wees niet verbaasd als je dit seizoen ineens wel door deze motor ingehaald word.. :P

Veel plezier ermee Roy !

En een slotje is hier op zijn plaats dus
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan