Compleet rijwielgedeelte GSX1100 Koopje!

BaveR

MF veteraan
13 aug 2005
2.794
189
Vlaardingen
Aangeboden wegens niet meer gaan gebruiken op mijn project, complete rijwielgedeelte GSX1100.

bestaande uit:
Wielen 2x met goede banden (bijna Nieuw), schijven, tandwieldrager, tandwiel, km teller
Voorvork (erg netjes) met remklauwen

Erg compleet en mooie set voor maar €75,- !!! Buitenkansje
full
 
Laatst bewerkt:
Eventueel ook te ruilen tegen een gsx1100 uitlaat of carterdeksels van en gsxr tot 1995 (bandit kan ook)
 
Wat is de lengte van de voorpoten en de diameter bij aansluiting kroonplaten?
 
heb je soms ook de lengte van de achterbrug, center as tot volledig einde van de brug?
alvast bedankt!
 
Heren ik zal morgenavond eens een aantal foto's maken met een meetlint ernaast, dat zal vast opheldering geven.
 
eveneens de inbouwmaat van de achterbrug en de breedte van achterbrug achteraan als het kan
bedankt ! en als het echt kan een fototje van bovenaf van de achterbrug :)
 
Zo hierbij wat piccies, ze zijn opvolgend geschoten zodat je ziet wat er gemeten is. Ik weet by the way niet hoe je meerdere foto's in een reactie kan plaatsen dus maar even apart gedaan.
full
 
All right! Zijn te dun voor mij, dus ik haak af!
 
Laatst bewerkt:
zo, dat ziet er goed uit !
nu hoopte ik wel de set samen met HJO te kopen, want ik heb alleen de achterbrug nodig, of kun je daar een prijsje voor maken? ( ik moet wel erbij zeggen dat ik ook nog bezig ben met een andere brug, dus ik zeg niet meteen dat ik het koop :) )
 
godzamme bever , was dat voor houten meetgeval :o :o zoiets gebruiken we in het ''hoge noorden'' al 10 jaar niet meer _O- _O-

neem toch een rolmaat en schuifmaat , vooral als je de vorkpoten wil meten :Y :Y

baidewee , wat voor deksel zoek je ???? en voor welk type gsxr blok ???

voor je 1100 slabby ??




:W :W
 
@ Dennis: Het liefst verkoop ik alles in één keer en gezien de prijs is dat niet te gek denk ik zo. Ik ben ook nog opzoek naar een leuk ovaal dempertje met linkpijp dus mogelijk heb je wat liggen dan ruilen we de hele handel.
@ Henk: Tja wij hier in het westen lopen zoooo achter op jullie Noorderlingen hahaha. Geloof me deze worden nog heel veel gebruikt. En ik zoek de deksels idd alledrie voor mijn slabby.
 
de prijs is idd heel mooi, maar ik heb geen plaats, noch zin om de voorvork zelf te verkopen. indien je alleen een koper vindt voor de voorvork en wielen hou ik me alsnog aanbevolen :)
 
Die moet ik weer gaan bekijken, ik weet het toch niet meer, zal wel de drank zijn. Je hoort me nog.
 
sorry voor alle lastige vragen :) maar het is ondertussen wel duidelijk dat het dus is voor in een andere motor in te bouwen :)

edit: laat maar zitten, de voorvorkpoten zijn 12cm langer dan de mijne, dat gaat niet lukken, is ook teveel om door te kroonplaat te steken. suc6 met de verkoop
(en gaat de achterbrug apart weg laat je het me maar weten :) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan