complete kappenset

Status
Niet open voor verdere reacties.

fer6

MF'er
20 mei 2007
78
0
weert
is er iemand die een complete kuip of kappenset besteld of gekocht heeft.
zo ja waar heb je deze aangeschaft en hoe was de pasvorm?

groetz.
 
Je doelt op (Chinese) imitatie kuip neem ik aan want de originele kappen hebben natuurlijk de juiste pasvorm.
Er is een topic met ervaringen over Chinese imitatiekuip. Wat me ervan bijstaat: Veel kuipdelen voor weinig geld, spuitwerk is wel aardig maar niet super, pasvorm valt meestal niet mee dus reken op het uitboren/boren van gaatjes en veel passen en meten tot het goed gaat. Je ziet op Ebay wel veel verschillende aanbieders maar ik heb het idee dat al die kappen uit 1 en dezelfde fabriek komen..

Edit: Ik kan het topic even so snel niet vinden, maar zoek gewoon even op imitatie kappen/kuip, dan vindt je redelijk wat topics.
Ik heb wel eens foto's gezien van ik dacht een CBR1000RR in Repsol uitvoering, dat zag er op de foto wel strak uit.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon doen, kosten niet veel maar dan heb je ook wel wat.
Beetje doorzoeken dan kom je ze tegen voor hooguit rond de €.300.00.
En met de pasvorm zal het best wel meeballen, vergeet niet dat deze kappen vaak op een schade motor wordt gezet waar het een en ander is verbogen.
Orgineel is gewoonweg onbetaalbaar, maar zal ook niet zomaar passen op een schade bak.
 
Gewoon doen, kosten niet veel maar dan heb je ook wel wat.
Beetje doorzoeken dan kom je ze tegen voor hooguit rond de €.300.00.
En met de pasvorm zal het best wel meeballen, vergeet niet dat deze kappen vaak op een schade motor wordt gezet waar het een en ander is verbogen.
Orgineel is gewoonweg onbetaalbaar, maar zal ook niet zomaar passen op een schade bak.
Zo, weer een stevige porsie sarcasmekaas op je zwartkijkerbrood gedaan vanmorgen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan