complete kont

bryan750

MF'er
7 mrt 2006
52
0
almere
Ik heb een suzuki gsxr750 uit 1993, bijna geheel naar mijn smaak gemaakt tot streetfighter. Ik wil alleen mijn orginele kont nog kwijt. Aangezien ik niet kan lassen ben ik op zoek naar die bedrijven die "vroeger" complete achterzijdes verkochten die direct op het bestaande subframe passen. Ik heb gezocht in de vorige topics en zag optima of formula voorbij komen, maar ik kan daar geen website van vinden.

of optie 2;
Het liefst zou ik de achterzijde van een suzuki sv willen hebben. Misschien hebben jullie goede ideeen. Als iemand een achterzijde (compleet met subframe) heeft liggen vind ik vast wel iemand die dat voor mij kan verlassen...

Alvast bedankt
 
Ook hier een balletje op gooien dat ik ook een alu kontje/subframe voor je kan fabriceren.......weet je dat effe.
 
Gewoon idd die hele achterkant scoren (kan prijzig zijn) en die pas maken. Jerryt last het wel voor je ;)

Ik heb hetzelfde gedaan met een ZX6R achterkant.
 
Gewoon idd die hele achterkant scoren (kan prijzig zijn) en die pas maken. Jerryt last het wel voor je ;)

Ik heb hetzelfde gedaan met een ZX6R achterkant.

Weer veilig thuis Sandor....28 Augustus...28Augustus...28Augustus...moet die klaar zijn!
 
Heb nog wel een subframe liggen van een SV1000 uit 2003 (het nieuwe type dus)

laat maar weten als je interesse hebt...
 
en Jerryt, als ik alles bij elkaar verzameld heb voor de achterkant ga ik zeker contact opnemen met u!
 
Is goed hoor,we horen het wel.

Enne,het is gewoon JIJ hoor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan