complete kuipset vervangen CBR600

Status
Niet open voor verdere reacties.

FietsFanatic

MF veteraan
16 sep 2009
13.333
3
hey MF-ers

ik heb een vraagje, ik zit de laatste tijd een beetje rond te kijken naar mooie moto's (voor als ik mn rijbewijs heb). maar nou zie ik heel vaak dat de kleur me toch niet echt aanstaat. en dan vooral het verschil ook tussen oude en nieuwe modellen. nou nu komt mn vraag:P

is het mogelijk om een nieuwere kuipdelen (bv 03-04) op een oude moto te zetten BJ 1994/5/6 en maakt het dan ook uit of je een RR kuip of een F2/3/4 dr op zet?

en zo ja gaat dat een beetje makkelijk
 
hey MF-ers

ik heb een vraagje, ik zit de laatste tijd een beetje rond te kijken naar mooie moto's (voor als ik mn rijbewijs heb). maar nou zie ik heel vaak dat de kleur me toch niet echt aanstaat. en dan vooral het verschil ook tussen oude en nieuwe modellen. nou nu komt mn vraag:P

is het mogelijk om een nieuwere kuipdelen (bv 03-04) op een oude moto te zetten BJ 1994/5/6 en maakt het dan ook uit of je een RR kuip of een F2/3/4 dr op zet?

en zo ja gaat dat een beetje makkelijk


Niets is onmogelijk, maar je kan niet zomaar kuipwerk om zetten.
Probeer maar eens de carrosserie van een opel astra op een kadet te zetten, of een komkommer in een bananenschil te proppen.

En dan het tweede probleem, de kosten. Kuipwerk is niet goedkoop.
Dus ouder type motor kopen en nieuw kuipwerk is de prijs van een nieuwer type motor :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan