Complete lopende yamaha XS750 1978 aangeboden.

yammie 750

Rookie
24 aug 2020
1
0
Wie heeft er interesse? Ik rijd er veel te weinig op. Staat goed op de banden vorig jaar nwe accu, staat aan opti3, remvloeistof vorig jaar vervangen nwe vorkseals etc etc. Primaire ketting goed. Er zit een complete hepco becker uitvouwbare kofferset bij incl krauser topkoffer en komt met een vracht reserveonderdelen......... ook ideale basis voor een brat of café....

Vanaf 1500,- kun je bieden. Als je interesse hebt kun je komen kijken in zoetermeer.
20200815_163736.jpg


mvrgr

Albert
 
Aangezien je op een forum post, en niet op een advertentiesite, mogen we dus allemaal onze mening geven :+

Altijd leuk, een XS750. Aan de hand van je foto is de staat niet zo heel goed af te lezen maar deze lijkt 'redelijk'te zijn.
Ik denk dat een verkoopprijs tussen 1000,- en 1250,- hier niet verkeerd zou zijn. Als hij technisch in orde is en gewoon netjes loopt.

Maar een paar extra foto's van o.a. tank, zadel, carbs etc zou niet geheel overbodig zijn...
Wat is de km stand?
Is het een echte '78'er met electronische ontsteking en Mk2 type carburateurs?
 
Degene die ik eerder gepost heb, op die oude foto uit 1985, heb ik verkocht aan iemand die naar de omgeving van Zoetermeer verhuist is.
Met die XS ben ik meerdere keren op vakantie geweest. Mocht het kenteken hetzelfde zijn, heb ik wel interesse erin.
Al heb ik al 4 motoren maar dat geeft niet. Extra foto's zijn inderdaad welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan