>> Complete motor set! << (jas, broek, helm, laarzen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gsx-zwolle

MF veteraan
7 mrt 2007
2.485
0
Zwolle (Overijssel)
Wegens aanschaf van een nieuw pak te koop aangeboden:

Complete motorset : Jas, broek, systeemhelm en laarzen.

- Motorjas met uitneembare thermovoering: maat L, merk Jopa, kleur zwart/grijs/blauw.
1271037216_6_lHSc.jpeg


1271037464_6_vUpc.jpeg


- Motorbroek: maat XL (valt klein), merk Jopa, kleur zwart met aan beide zijden opvallende reflectie strepen.
1271037668_6_B8sZ.jpeg


1271037801_6_KadN.jpeg


- Systeemhelm met pinlock en geïntregeerd zonnevizier: maat L, merk Airoh SV55, kleur zilver metallic.
1271038176_6_f13x.jpeg


1271038385_6_7kp1.jpeg


1271038624_6_m1FN.jpeg


- Laarzen: maat 45, merk Sidi, kleur zwart.
1271038836_6_LiQb.jpeg




Zelf ben ik 1.85m lang en heb deze set gebruikt voor woon-werkverkeer. Hierdoor heb ik bij aanschaf vooral op praktische zaken gelet.

Zo heeft de jas meerdere grote zakken en heeft de broek een grote zak op het bovenbeen waar je snel iets in en uit kunt halen.
Jas en broek kunnen aan elkaar vast worden geritst en zijn voorzien van reflectie zodat je ook in het donker goed gezien wordt. De broek kan aan de zijkant geheel worden open geritst.
Jas en broek zijn voorzien van goede protectie (elleboog, schouders, rug, knieën en heupen).

De systeemhelm is voorzien van pinlock (hierdoor beslaat het vizier 's winters niet) en een geïntregeerd zonnevizier.

Aangezien ik de set zelf een paar jaar gedragen heb verkeerd hij niet meer in nieuwstaat.
Het is echter nog wel een keurige (en veilige!) set voor een beginnende motorrijder of een passagier!



Hele set: nu of nooit prijs: € 50,-
 
Laatst bewerkt:
is dit een grap of serieus? je moet niet soms wat zuidelijker zijn? belgie - zwolle is wat ver rijden

Nee hoor, zeker geen grap!
Ik heb zelf een nieuw pak e.d. dus deze set gebruik ik toch niet meer...

Heb zelf altijd erg veel plezier ervan gehad, maar ondanks dat alles niet meer in nieuwstaat is, vind ik het zonde om het zo maar weg te doen. Wellicht kan ik er iemand nog blij mee maken voor een zacht prijsje.

:W
 
Is dit set nog te koop?

Ik heb wellicht wel interesse als ik er in pas met mijn 175cm en 87kg :) Ik zoek een interessant setje om mee te starten met lessen en dit valt zeker wel in deze categorie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan