Complete motorcross uitrusting

Ab-Vollegaas

Die hard MF'er
3 jun 2001
718
0
Hi,


Ivm stoppen met motorcrossen heb ik een berg aan spullen over:
- instelbare knie braces (EVS)
- kniebeschermers (Sinisalo)
- bodyprotector (Fox)
- diverse shirts (sommige nog nooit gebruikt ... Oranje KTM shirt)
- handschoenen
- grote tas met apart vak voor 'vuile was'
- ...

Foto's kan ik vanavond maken.

Alles in 1 koop: 150 euro ! Weg = pech

Maatvoering: als je een stevig postuur hebt: 180 a 190. Als je normaal postuur hebt: 185 a 195. (ik ben zelf 1.92 met 83 kilo)

Ophalen: regio Arnhem (Doesburg) of Eindhoven.

Groetjes,
Arnie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je de foto`s sturen naar mn mail?

reinoudtjallema at hotmail punt com

bvd :)
 
Foto's komen er zo snel mogelijk aan; helaas wat vertraging gehad, windows opnieuw moeten installeren... Sorry voor het ongemak !
 
Foto's komen er zo snel mogelijk aan; helaas wat vertraging gehad, windows opnieuw moeten installeren... Sorry voor het ongemak !

Ok, zie ze graag (ook) in de mail verschijnen :)

De shirts wil ik sowieso wel overnemen van je... Crossbroeken ook (mits je die ook te koop zet)

Rest moet ik even de foto`s zien ;)
 
Laatst bewerkt:
De verkoop is voor alles in 1 keer, dus wat je wel of niet me de shirts en andere zaken gaat doen ;)
 
Ben bezig ben bezig :)
Koop ik de boel wel, en zorg ik wel voor de onderlinge ditributie ;) iedereen blij!
 
De foto's:

cross-kleding_tas--900pix.jpg


cross-brillen--900pix.jpg


cross-kleding--900pix.jpg


cross-braces--900pix.jpg


cross-braces2--900pix.jpg
 
3 sets kniebeschermers, tevens 2 (1 l;ange 1 korte) heup beschermende onderbroeken, sokken 2 broeken: 1 nieuw en 1 zgan. Tevesn 3 brillen, waarvan 1 met nieuw roll-off, de Pro met afneembare/wegwerpbare overlays (incl zakje nieuwe), kortom: voor 150 euro extreem veel waarde voor je geld.
 
goed laten we het maar afhandelen via de mail :)
Voor de anderen, die ook wat willen, mailen dan maar naar mij!
Reinoudtjallema at hotmail punt com
 
Tot vrijdag :)

Aan de mensen die waarschijnlijk het 1 of ander willen, jullie weten mn mail :)
Heb namelijk niet alles nodig!
 
spul verkocht? Zit ook nog wel wat bij wat ik wel kan gebruiken.
 
spul verkocht? Zit ook nog wel wat bij wat ik wel kan gebruiken.

Heb alleen nog een Tüv gekeurde aluminium oprijplank om je motor vbeilig mee op je aanhanger te rijden. Kan tot 350 kilo hebben, dus een GoldWing past er ook nog overheen :)

50 euro mag je hem hebben, kost een veelvoud nieuw in deze kwaliteit.
 
Moet ik van het week-end maken; zit nu midden in een verhuizing... Als je in de buurt woont kun je altijd even vrijblijvend komen kijken (Doesbnurg, Gelderland)
 
Of ergens een online plaatje van bijvoorbeeld waar je hem kunt kopen/gekocht hebt is ook goed.
 
Laat maar, ik zie ze nieuw ook al voor 50 euro. Da's dan wel 200 kg, maar is ook meer dan genoeg voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan