Complete set banden wisselen en balanceren 125 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tapey

MF veteraan
8 sep 2004
2.808
397
Rotterdam
Twitter
Bespaar veel geld en wissel zelf de banden van je motor banden en balanceer je wielen.

Complete set te koop wegens schuuropruiming. Bestaande uit:

1. Het bandenwissapparaat waarmee je handmatig de oude motorband van de velg drukt.

2. Twee plastic velgbeschermers.

3. Bandenlichter voor motorbanden.

4. Pot speciale zeep om de nieuwe band erop te leggen.

5. Kwastje om de wang van de band in te zepen.

6. Balanceerapparaat met kogellagers boor het perfect uitbalanceren. Inclusief drie assen met verschillende maten.

7. Loodjes voor het balanceren.

Met een beetje oefening wissel je in een handomdraai je banden. Bestel je banden via internet en leg ze er zelf op. Als ik het kan, kun jij het ook. Balanceren met de hand is nauwkeuriger dan met een machine.

Wil je foto's of heb je vragen, mail me op cannius at gmail
 
hmm, daar kan ik zeker 25,= per jaar mee besparen.
De meeste banden websites bieden ook montagepartners aan voor 12,50/15,00 per velg.
 
Foto
full
 
Ik dacht een complete set banden met wisselen en balanceren. :$ :+ :t
 
Idd....ik las hetzelfde...
Tja, zo kun je het ook lezen. Titel kan ik echter niet meer veranderen. Aan de andere kant... De meeste mensen zullen ook begrijpen dat een set banden plus montage en balanceren iets meer kost dan 125 euro.
 
Tja, zo kun je het ook lezen. Titel kan ik echter niet meer veranderen. Aan de andere kant... De meeste mensen zullen ook begrijpen dat een set banden plus montage en balanceren iets meer kost dan 125 euro.

Nieuw op het forum? :P

Klik even op "rapporteer" voor titel wijzigingen, slotjes, spam melden enz.
 
Balanceren met de hand is nauwkeuriger dan met een machine.
Dat is absoluut onjuist.
Behalve dat je alleen statisch kan balanceren en niet dynamisch is het ook niet nauwkeuriger. Op zijn allerbest is het even nauwkeurig.

Maar ja, ik als motorbandenboer ben natuurlijk bevooroordeeld, en heb er zakelijk belang bij.... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan