Complete set Braking schijfremmen voor Gsxr 1000 K7-K8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bicmedia

Die hard MF'er
11 aug 2013
688
201
Mooie gebruikte set Braking schijven voor Gsxr 1000-k7-k8.
Waarschijnlijk passen ze ook op een K5/6 1000.

BRAKING Wave Remschijven zijn:
* Laser gesneden voor exacte maatvoering.
* De uitvinder van de Wave schijf.
* Gemaakt van een unieke roestvrij staal legering met een zeer hoog carbon gehalte
* Heat Treated behandeld voor een lange levensduur
BRAKING Wave Remschijven bieden de volgende voordelen t.o.v originele schijven:
* Betere rem eigenschappen
* Gemiddeld een kilo besparing voor 2 schijven, waardoor stuurreactie verbetert (lager onafgeveerd gewicht).
* Betere bestendigheid tegen hoge temperaturen
* Beter doserbaar in de regen,
* Wave discs hebben een zelfreinigende vorm.
* Ziet er supergaaf uit
* Eenvoudige montage op je originele wiel.

Gegevens:

Voorschijven:
Buitendiameter: 310
Binnendiameter: 100
Dikte schijf (dikte van het remvlak): 5
Offset (totale hoogte): 0
H.O.H. gat-afstand: 120
Boutgat-diameter: 10.5
Aantal gaten: 5


Achterschijf:
Buitendiameter: 220
Binnendiameter: 89.5
Dikte schijf (dikte van het remvlak): 5
Offset (totale hoogte): 0
H.O.H. gat-afstand: 110
Boutgat-diameter: 10.5
Aantal gaten: 5

Vraagprijs 325€

Voor vragen stuur een PB
full
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat de maten exact zijn

de steek gaten zijn 5 de set komt van een Gsxr k7/8 1000af maar past ook op een k5/6 1000 of een k6/7 600/750. Dat is de info die ik 100% weet.

Mocht je interesse hebben hoor ik het graag
 
ik heb de gegevens even opgezocht van de voorschijven:
Buitendiameter 310
Binnendiameter 100
Dikte schijf (dikte van het remvlak) 5
Offset (totale hoogte) 0
H.O.H. gat-afstand 120
Boutgat-diameter 10.5
Aantal gaten 5

van de achter schijf is het:
Buitendiameter 220
Binnendiameter 89.5
Dikte schijf (dikte van het remvlak) 5
Offset (totale hoogte) 0
H.O.H. gat-afstand 110
Boutgat-diameter 10.5
Aantal gaten 5
 
Prijsverlaging €325 of doe een bod naar waarde!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan