complete UPSD voorvork R1 '98-'01 (TRX 850)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarwetijger

MF veteraan
13 dec 2002
12.330
3.083
Assen
upsidedown voorvork van een R1 '98-'01, leuk voor een projectje?
Moet geserviced worden! de keerringen zijn niet goed meer. Chroom is wel in orde.
Geschikt gemaakt voor een Yamaha TRX 850 (balhoofdpen)

Compleet met kroonplaten, balhoofdpen (TRX), vulbus bij bovenste kroonplaat, vooras, remklauwen, rempomp, staalomvlochten remleidingen met blauwe banjo's (los erbij)
voorvelg, remschijven, carbon-look voorspatbord.
Voor de snelle beslisser zit er een digi-tellertje bij.
Géén clipons.
Prijs: gereserveerd
ik verkoop liever alles in één keer dan losse delen.

camdevice001.jpg


camdevice003.jpg


camdevice002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oh ja de band is een Bridgestone BT-020 uit week 47 van 2005 dus verwacht daar niet te veel van.
 
Hmm ik zit al wel zeker 10 minuten te kijken naar deze advertentie :P Is echt geen geld...

Toevallig ook remblokjes er bij? :+ Kroonplaat is voorzien van 2 gaten standaard bovenop (kan je bijv risers op schroeven)

Men verstand zegt, niet doen, maar men hart ... Haha.
 
Hmm ik zit al wel zeker 10 minuten te kijken naar deze advertentie :P Is echt geen geld...

Toevallig ook remblokjes er bij? :+ Kroonplaat is voorzien van 2 gaten standaard bovenop (kan je bijv risers op schroeven)

Men verstand zegt, niet doen, maar men hart ... Haha.
:^
 
Hmm ik zit al wel zeker 10 minuten te kijken naar deze advertentie :P Is echt geen geld...

Toevallig ook remblokjes er bij? :+ Kroonplaat is voorzien van 2 gaten standaard bovenop (kan je bijv risers op schroeven)

Men verstand zegt, niet doen, maar men hart ... Haha.

Haha, de remblokken zitten er gewoon bij (zijn nog goed) maar staan niet op de foto en de remschijven zijn nog 5mm. De pennetjes en borgclipjes zijn er ook maar die heb ik meegehad als reserve naar m'n circuitdagen. Horen wel gewoon bij de deal natuurlijk.

Er zit nog wat werk in, vandaar de scherpe prijs.
De stofkappen zijn echt slecht maar kosten maar 14 euro.
http://www.motozoom.nl/webshop/meer...70032061&SID=14782191&SToken=2D7C6F67C893132F

Vervelend hè? })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan