Complete Yamaha R1 1999 in onderdelen

Crevatsch

MF'er
1 feb 2019
113
21
Hallo motorvrienden,

Ik heb afgelopen jaren kosten nog moeite gespaard aan het onderhoud en upgrades van mijn mooie Yamaha fiets. Ivm aanschaf van een nieuwere R1 moet hij nu helaas toch weg, en door de motor in onderdelen te verkopen hoop ik wat geld terug te krijgen van het geld wat ik aan upgrades heb uitgegeven.


Onderdelen:

- Motorblok Verkocht
- Achterveer (gereviseerd door HK in juni 2019
Verkocht
- Carburateurs compleet (nieuwe emulsion tubes twv 100 euro) 200 euro
- Complete voorvork, recht en netjes (nieuwe Wilbers 20W olie in juni) 300 euro
- Set velgen met originele lak (nette staat, zonder remschijven, verder wel compleet) 300 euro
- Set velgen met zwarte lak (niet heel netjes, perfect als regenbandenvelgen 200 euro
- Remschijven voor (netjes en recht, weinig slijtage) 150 euro
- Remschijf achter 45 euro
- Uitlaatspruitstuk met EXUP 130 euro
- Rear sets 80 euro
- passagier steppies 30 euro
- Kappenset (kleine krasjes/plekjes, gaten in de zijkappen voor valdoppen, glijplek op kontje, onderkuip gescheurd) 200 euro
- Tank (95% netjes, roestvrij, wat kleine krasjes met met stompgrip super volcano) 150 euro
- Slotenset (met een set reserve sleutels, de tank heeft een andere sleutel) 75 euro - Remklauwen voorzijde (maand geleden nog schoongemaakt, alle zuigers gangbaar) 60 euro
- Stalen remleidingen van HEL (2 jaar oud) 45 euro
- Brembo rempomp van een R1 RN12-RN19 2004-2008 (inclusief hendel) 75 euro
- Frame met kenteken met achterbrug 300 euro
- Kabelboom (netjes en onbeschadigd, compleet met CDI en alle relais, zonder gelijkrichter) 150 euro
- Gelijkrichter / regulator 40 euro
- Radiator 100 euro
- Zadel (Klein scheurtje, verder netjes) 50 euro
- Passagierzadel (Klein scheurtje, verder netjes) 50 euro
- Leovince SBK Titanium met E-keur en killer linkpijp 61mm 150 euro
(voorkant heeft wat plekjes en een klein deukje maar de achterkant is helemaal netjes. Popnagels uitboren en de pijp omdraaien en je hebt aan de voorkant een super nette demper.

Ik ben vast wel wat onderdelen vergeten. Ik kan van alle onderdelen foto's maken bij interesse. Alles kan opgestuurd worden
 
Laatst bewerkt:
Heb je de remschijven nog? ik zoek een set met de grote binnendiameter tot aan bouwjaar 2001.groet Nico 0542960558
 
Terug
Bovenaan Onderaan