Compliment van een automobilist........

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Bij ons achter heb je dat mooie parkje van Rotterdam /Terbregge naar Bleiswijk langs de skieberg e.d.

Daar rij ik dus vorrige week en redelijk rustig. Op een gegeven moment zit ik achter een auto.. Dat is niets, dus op de vluchtheuvel er voorbij. Kijk ik in de spiegel zit er een Peugot 206 ineens ook achter me. Dus ik een beetje gas, hij blijft hangen...

:( Wat krijgen we nu? Willen we spelen }) Harder en harder en nog harder. Maar dat kut autotje bleef plakken... en op een gegeven moment zo hard als ik durfde door dat park. En... en.. blijven hangen.
Tering dat ging echt heeel hard...

Na het park even rustig rijden. Komt hij naast me rijden. Is het een 206 GTI met een grote dokters sticker op de ruit.

Krijg ik het compliment dat ik de eerste motorrijder ben die hij daar ziet die goed kan rijden. De rest rijdt hij gewoon zoek.

De man gaf mij dus een groot compliment... maar of ik er blij mee ben.... :?

Vind het eigenlijk wel grappig *D
 
"Je wordt ouder papa geef het maar toe..."

Waarom kan Saintje niet winnen van een Peugeot? Wie is die mysterieuze man in die auto? Wat heeft die dokters-sticker te zoeken in dit vreemde verhaal? Blijf hangen voor de volgende aflevering...
 
Ken het weggetje, recentelijk ook ontdekt.
Leuk bochtenwerk, alleen jammer van de vluchtheuvels en blikken :(
 
Het asfalt is ook niet echt strak. In sommige bochten voel je de hele TL wiebelen. Daar wordt ik niet vrolijk van.

Maar het was GAAAAZZZZZZ.

Een maatje opperde troostend, misschien was het een rally rijder *D
 
Misschien klanten werven?
dieisgoed.png
 
Kijk ik in de spiegel zit er een Peugot 206 ineens ook achter me. Dus ik een beetje gas, hij blijft hangen...

Tering dat ging echt heeel hard...

Na het park even rustig rijden. Komt hij naast me rijden. Is het een 206 GTI met een grote dokters sticker op de ruit.

De man gaf mij dus een groot compliment... maar of ik er blij mee ben.... :?

Vind het eigenlijk wel grappig *D
waarom niet, auto's kunnen nu eenmaal harder door een bocht. Met de goeie achter het stuur ben je nergens.

Een van de mooiste gevechten wat ik in de duitse bossen heb gehad was achter een dikke bmw. Ik reed bijna door een mist van benzine, zo hard liep ie te harken, maar ik genoot met volle teugen... toen het rechter werd liet ik em gaan

Een formule1 wagen doet er niet voor niks 30 sconden minder over een rondje op (ik dacht misano) een circuit dan de MotoGP... ok, de acceleratie en top ligt hoger bij de MotoGP
 
Vage dokter. Was ie niet op jacht naar een testcase voor patholooganotoom studenten :? (beuren immers rare dingen) Ken het daar wel, hoe hard is heeeel hard daar trouwens :+ (tell the truth now)

Eh... durf ik eigenlijk niet te zeggen. Laten we het er op houden dat de toegestane 60 wel eens overschreden werd ;) Je weet nooit wie mee leest *D
 
waarom niet, auto's kunnen nu eenmaal harder door een bocht. Met de goeie achter het stuur ben je nergens.

Een van de mooiste gevechten wat ik in de duitse bossen heb gehad was achter een dikke bmw. Ik reed bijna door een mist van benzine, zo hard liep ie te harken, maar ik genoot met volle teugen... toen het rechter werd liet ik em gaan

Een formule1 wagen doet er niet voor niks 30 sconden minder over een rondje op (ik dacht misano) een circuit dan de MotoGP... ok, de acceleratie en top ligt hoger bij de MotoGP
Ja, dan heb je het ook over Formule 1 auto's of andere sportwagens. De gemiddelde auto (dus huisje-boompje-beestje Astra of Golf) wil echt niet sneller door snelle bochten dan een beetje Supersport.
 
Ja, dan heb je het ook over Formule 1 auto's of andere sportwagens. De gemiddelde auto (dus huisje-boompje-beestje Astra of Golf) wil echt niet sneller door snelle bochten dan een beetje Supersport.

Maar een mooie GTI ligt lekker strak op de weg en dan met een lekker motor vermogen.

Zo'n 206 is net een grote kart :)
 
Ik zou ook van alles roepen om mezelf goed te praten, maar het lukt echt niet hoor. })
[/quote]
ik heb (was saint ook bij)wel eens een astra achter een motor aan zien gaan met piepende banden maar het ging wel
en de motorrijden in actie (25 kawaploeg)rijdt toch aardig door dacht ik zo
dus ik twijfel een beetje

met vr gr svpeter
 
Inderdaad het asfalt moet toch echt beroerd zijn wil een uto hader door de bocht kunnen.
Ikzelf heb ook een rallycursus gedaan en ben met de motor toch meestal wel sneller.. Maar op boerenland weggentjes kan je met een echt snelle auto wel sneller maar niet met een 206 GTI

meeste supersport van 0-100 in +- 2.5/3 sec
206 GTI in 8.5 als ik het goed had. En boven de 100 scheelt de acceleratie ook nog eens gigantische. Ben het met maximum eens.

En drempels als ze een beetje geleidelijk zijn kan je heel hard nemen met de motor heb ik al ondervonden :) .
Keek een video band van de TT of man en ging toen drempels op zoeken op 80 zones en heb die met ver over de 100 genomen geeft wel een leuk gevoel :P
 
Ja, dan heb je het ook over Formule 1 auto's of andere sportwagens. De gemiddelde auto (dus huisje-boompje-beestje Astra of Golf) wil echt niet sneller door snelle bochten dan een beetje Supersport.
ik had het ook over 145kg/210+pk MotoGP-motoren... ook niet echt te vergelijken met de gemiddelde motor...

en zo'n 206-gti wil beswel...
 
gaat geloof ik maar een 206'je GTI'tje aanschaffen, als die de motorrijders in de bocht bij kunnen houden }) :P :P
 
Ik heb met een maat onze 'MegaTour' uitgezet en nagereden in Duitsland met een..ahum, Astra TDi. Je moest eens weten hoeveel motorrijders we hebben zitten 'opdouwen' }) En het ging 'ech nie zachies'! We zaten ons soms zelfs te ergeren :( Het scheelt ook zeker wel als je de weg kent. Tijdens onze 'tour' achter "LOCALS" aangereden en dan merk je dat best wel!!!
:]
 
Blijft in mijn ogen toch echt een 206 hoor, WATJE. ;)

Hey, geen kwaad woord over 206 rijders!!! ;)
Rijd er zelf ook een (helaas een diesel, gelukkig wel een HDi) en er is niets mis mee hoor!!!

Ik zou het wel stoer vinden om zo met zijn 2-en een stukje te rijden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan