Compliment van koekblik

Yellow Shark

MF veteraan
18 jul 2004
1.679
0
Apeldoorn
Ik rij vandaag over de A1 richting Amersfoort (Apeldoorn). Kwam namelijk net van klaverblad af, is namelijk \'s middags nog rustig (heerlijk vakantie *D ). Ik neem afslag Apeldoorn-Zuid, Beekbergen (mooie doordraai). En rijd voor de afrit een koekblik voorbij. Neem de boch lekker vlot, knietje op de grond en gaan met een lekkere snelheid :] . Sta ik bij het stoplicht voor linksaf, stopt het koekblik naast me en doet zijn raampje open. Hij zegt tegen mij, (gelukkig had ik geen oordopjes in anders kon ik negeren) lekker bochtje, nam je mooi plat mijn complimenten ( ik van hmmzzz :? ) maar stak mijn duim op. Hij nog wat verder praten, hoe hard ik nou ging en nog wat. Vond het wel leuk om te horen. O-)

Iemand anders wel eens meegemaakt.
 
Heb ooit wel eens een duimpie gehad van een rice-baby (Golfie met petje :P ) toen ik voor hem savonds een vonkenregen trok op de toen nog mooie PPP bocht. Meestal krijg ik andere gebaren toegeworpen :?
 
Toevallig had ik dat gisteravond!

Reed naar het einde van de A4 en bij afslag Delft eraf. Ik reed wat rustiger richting de afslag om de afstand tussen mij de auto voor me groter te maken. Rijd er achter me een auto die moest afremmen voor me. Ik lekker door de bocht en bovenaan zat ik weer achter de auto voor me.

Boven aangekomen rij ik vrij rustig naar de stoplichten om zo weer de A4 te pakken. Rijd de Mercedes die achte me reed opeens naast mij en toetert een keer en draait zn raam open!

Ik kijken :? , mijnheer helemaal blij, zegt ie \"Tijdens de TT in Assen gaan ze sneller door de bocht! Maar helemaal super hoe je dat deed, lekker hangen door die bocht enz.\"

Ik: ;) en bedankt!
 
Ik had laatst ook zoiets, iemand in een autovond geloof ik dat ik een mooie helm had, hij zat in ieder heel heftig op zijn voorhoofd te tikken
 
Ik had laatst ook zoiets, iemand in een autovond geloof ik dat ik een mooie helm had, hij zat in ieder heel heftig op zijn voorhoofd te tikken

full
 
reed een tijd geleden waalbrug af en daar heb je een mooie bocht richting de dijk. Voor me in de bocht zat een auto met 3 vrouwen erin. Er was genoeg afstand dus kon ik aardig plat door de bocht met knee down. Die vrouw achterin en op de bijrijdersplaats staken alle 2 de duim op. Heb toen maar een paar artiestenbuigingen gemaakt op de motor. Wist zo snel ook niks beters als reactie op die lofuitingen. :]
 
Ik kreeg vandaag nog wel een :? van twee motorrijders terwijl ik in koekblik zat. De heren stonden bij het verkeerslicht effe lekker GAAAASSSSSSS GAAAASSSSS GAASSSSS te doen. Ik dacht 'dat kan ik ook mijn mijn dieselblik' dus ik ook GAAAASSSSSSS GAAAASSSSS GAASSSSS.


8-)
Kon ze helaas niet bijhouden toen het groen werd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan