Complimenten namens mijn gf

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
Mijn vriendin is in het bezit van een paard.
Met deze warme dagen spant ze deze voor een kar om met een x aantal lekker een ritje te maken.
Zo ook afgelopen Maandag.

Ze deden een rondje Gaasperplas.

Op een gegeven moment hoort zij achter de kar 1 of 2 motorrijders.
Ze vreeste het ergste maar het bleek gelukkig onterrecht.

Het was daar vrij smal en inhalen was er niet echt een optie.. dus 5 minuutjes lang bleven de moto's er netjes achter hangen.
Bij een verbreding van de weg,gaf zij de mogelijkheid om er voorbij te gaan en stak daarbij haar hand op met inhaal gebaar.

Er gebeurd echter niets.. :P

Mzz dan maar weer verder tjokken..

3 KM verder werd de weg weer dusdanig breed dat het makklijk kon en gaf zij nogmaals de mogelijkheid om te passeren.

Komen er daar een stuk of 50 motors achter haar vandaan die met koppeling in zodat het paard niet schrok langzaam en netjes passeerden.. :+

Hulde,zo kan het dus ook.

:)
 
Koppeling in doe ik ook altijd wel.. behalve als de desbetreffende knol gewoon in de wei staat. Vreemd genoeg is zo'n beest er nog nooit van geschrokken, maar als er iemand opzit neem ik dat risico niet voor diegene.

Tijdje terug bij blik op de weg ofzo, zo'n kutsjonnie in z'n GTI'tje die expres ging toeteren :( :(
Dat meisje kon hem net houden
 
Das weer eens wat anders dan er op 1 wiel langs komen he :+

Ik hou ook altijd me koppeling in en dan als je er naast bent flink het gas open trekken... Muhahaha ;)
 
Tijdje terug bij blik op de weg ofzo, zo'n kutsjonnie in z'n GTI'tje die expres ging toeteren :( :(
Dat meisje kon hem net houden
Die moeten ze schoppen, in de hoek van de schuur, tegen z'n poten, jaaaah z'n poten want een sjonnie heeft poten. En als tie dan ligt, wurgen, met de blote handen :+
 
Die moeten ze schoppen, in de hoek van de schuur, tegen z'n poten, jaaaah z'n poten want een sjonnie heeft poten. En als tie dan ligt, wurgen, met de blote handen :+
B| :(

Waar slaat dat nou weer op?

:( :(

je denkt toch niet dat ik mijn handen smerig ga maken?

;)
 
Die moeten ze schoppen, in de hoek van de schuur, tegen z'n poten, jaaaah z'n poten want een sjonnie heeft poten. En als tie dan ligt, wurgen, met de blote handen :+

en dan zijn er ook nog, en daar distancieer ik mij van, die de dode sjonnie .......

:)

Teeuwen, paardenjacht
 
eenmaal je gezien hebt hoe heftig een paard kan schijten en je banden vol met paardestr*nt hangen dan heb je geen goesting om aan het gas te hangen ;) ;) ;)

maar euhm, klasse, ik hou ook altijd de koppeling in :}
 
en dan zijn er ook nog, en daar distancieer ik mij van, die de dode sjonnie .......

:)

Teeuwen, paardenjacht
oke nu vind ik het te smerig worden hoor aan die praktijken doe ik niet mee

ik doe dan liever kaalplukken villen en dan de fik erin en laten zitten in een kooitje zodat ie andere niks kan aanrichten :+ :+ :+
nou is toch best redelijk of niet?

want je moet echt niet dneken dat ik ze in de reek ga neuken bah bah bah :r :r


:+ :+ :+
 
terug on topic B|

Bij paarden is het altijd uitkijken, je weet nooit wat een dier gaat doen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin is in het bezit van een paard.
Met deze warme dagen spant ze deze voor een kar om met een x aantal lekker een ritje te maken.
Zo ook afgelopen Maandag.

Ze deden een rondje Gaasperplas.

Op een gegeven moment hoort zij achter de kar 1 of 2 motorrijders.
Ze vreeste het ergste maar het bleek gelukkig onterrecht.

Het was daar vrij smal en inhalen was er niet echt een optie.. dus 5 minuutjes lang bleven de moto's er netjes achter hangen.
Bij een verbreding van de weg,gaf zij de mogelijkheid om er voorbij te gaan en stak daarbij haar hand op met inhaal gebaar.

Er gebeurd echter niets.. :P

Mzz dan maar weer verder tjokken..

3 KM verder werd de weg weer dusdanig breed dat het makklijk kon en gaf zij nogmaals de mogelijkheid om te passeren.

Komen er daar een stuk of 50 motors achter haar vandaan die met koppeling in zodat het paard niet schrok langzaam en netjes passeerden.. :+

Hulde,zo kan het dus ook.

:)

tis meer uit angst dan uit fatsoen,zou niet zo'n paard op m'n brik willen.
paarden zijn rare beesten ze horen niet op de openbare weg maar in de wei,op stal of het slachthuis
 
Ik vind dat het zo hoort om ook rekening te houden met anderen op de weg, zeker moet dieren moet je uitkijken.
Maar wat mij ook wel eens opvalt dat als je zelfs zonder openuitlaat rustig voorbij rijdt(dus niet met koppeling in) die paarden erg schrikken.
Dan mogen ze van mij beter getrained worden op geluiden vanauit het verkeer.
Ik denk dat daar ook nog eea flink te verbeteren is.

Helaas wekken verschillende groepen weggebruikers(fietser, ruiters en motorridjers) nog teveel irritatie bij elkaar op.

gr
Kami
 
tis meer uit angst dan uit fatsoen,zou niet zo'n paard op m'n brik willen.
paarden zijn rare beesten ze horen niet op de openbare weg maar in de wei,op stal of het slachthuis
Ja, net zo als dat motoren op het circuit of de crossbaan thuishoren. |( |( |(
 
Ja, net zo als dat motoren op het circuit of de crossbaan thuishoren. |( |( |(
Mijn motor schrikt niet als er een paard voorbij komt en zal mij niet uit het zadel gooien of beginnen te trappen |(

Naar mijn mening moeten mensen die met een paard op de openbare weg komen, dat enkel doen als dit zonder grote overlast kan en anders is het hun eigen risico en niet van degene die gewoon passeert. Ik zal als ik paard passeer ook zo min mogelijk kabaal maken en zeker niet claxoneren, maar ik moet, als dat nodig is om snel genoeg te kunnen passeren, wel gas kunnen.
 
Mijn motor schrikt niet als er een paard voorbij komt en zal mij niet uit het zadel gooien ...

In ieder geval niet meer dan anders. ;) :+

Ach, die paardencoureurs denken waarschijnlijk net zo over ons, horen niet op de openbare weg, tenzij ze geen overlast bezorgen, enz.

Als we gewoon allemaal een klein beetje aan elkaar denken is er niets aan de hand...
 
Je moet zo'n beest niet late schrikken, daar word het vlees taai van. :)

En paardrijden vind ik sowieso erg vreemd, ik heb vroeger altijd geleerd dat ik niet met mijn eten mag spelen. :)

Maar ff serieus, ik kwam vanmiddag ook zo'n springende biefstuk voor een huifkar tegen, dus ik 50 meter voor dat beest iets gas bij zodat ik ruimschoots voor het passeren mijn koppeling in kan trekken (reed amper 25 over zandweggetje) kijkt Pipo de Clown mij aan alsof ik de leider van een criminele organisatie ben. Heb vriendelijk terug geknikt natuurlijk, ben op zo'n moment altijd verschrikkelijk beleefd. :)

Maar normaal gesproken geen enkel probleem, ik hoef niet 100% van de tijd aan het gas te hangen...
 
Ja, net zo als dat motoren op het circuit of de crossbaan thuishoren. |( |( |(

die horen daar ook thuis! sommige worden er speciaal voor gemaakt |( .
paarden en ander hoevig vee niet :(
heb 'ns een paard op een auto zien vallen die stond gewoon geparkeerd B|
toen ze de ruiter vroegen "wat is er gebeurd! " zei die doodleuk hij gleed uit
:(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan