computeraars

Arthur

Die hard MF'er
24 jul 2001
794
0
Hengelo
Naar aanleiding van mijn icoonprobleempjes in topic \"vavavond gaat het gebeuren, die knie op het asphalt\", en de spontane hulp inclusief creatieve uitwassen die mij werd geboden, was ik nieuwsgierig geraakt in jullie professies. En....... voor 98% allemaal van die snelle computeraars. Ben ik dan de enige op het net die nog gewoon met staal en beton werkt, en de computer hoofdzakelijk gebruikt om briefjes te schrijven?
 
Tsja ik zit bijna dag en nacht achter mijn compjoeter of ik zit op m\'n motortje.

Ik ben systeembeheerder bij een groot accountantskantoor in Rotterdam. Maar gelukkig staat mijn motor hier ook gestald dus ik kan zo nu en dan even naar buiten om even te :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook een \'IT-er\' ja, \'s avonds ook druk...pc \'tweaken\' en racen (ook Max Payne is tof)

Maar ook meer hobbies hoor, motor, vrouw, etc...
 
En ook ik huppel door het land als it mens.

Even een poll lijkt me wel een leuk idee.

Gokje 98% IT en 2% anders?
 
En ook ik huppel door het land als it mens.

Even een poll lijkt me wel een leuk idee.

Gokje 98% IT en 2% anders?

Lijkt me geinig, maar je begrijpt neem ik aan wel dat ik zoiets niet op dit forum geinstalleerd krijg.
 
Ik denk dat je met snel mij bedoeld?
Tja ik heb momenteel geen ene fuck te doen op werk dus ik zit hele dagen te spelen met programma\'s voor het maken van plaatjes/filmpjes etc....
Net zoals Dit filmpje. (ja ik kan er geen genoeg van krijgen ;) )

Maar we gaan als WinXP server uitkomt met zijn 2en heel onze intranet (32 kantoren) migreren naar XP netwerk met XP servers en XP clients :9~
Dus dan ben ik hier niet meer zo vaak te vinden :(
 
Lijkt me geinig, maar je begrijpt neem ik aan wel dat ik zoiets niet op dit forum geinstalleerd krijg.

Arthur bij je eerste post(bericht) in dit topic (onderwerp) zie je een linkje poll aanmaken in de rechter hoek. Die aanklikken en de rest wijst zichzelf.
 
Poll gemaakt. Djzeeeee, ik leer vandaag veel zeg. Pas maar op, anders kom ik jullie straks beconcurreren op de krapper wordende arbeidsmarkt!
 
Werk bij een duitse bank in Nederland. Hele dag met Duitsers omgaan dus en dan is het \'s avonds wel lekker om even los te raggen.
 
Poll gemaakt. Djzeeeee, ik leer vandaag veel zeg. Pas maar op, anders kom ik jullie straks beconcurreren op de krapper wordende arbeidsmarkt!

Hahaha, ROFL.

Edit : Ik zie je al weer denken, waar heeft die Nerd het nou weer over met ROFL. Dus ff uitleg van een paar internet/chat afkortingen :

ROFL (rolling on the floor Laughing)
LOL (Laughing out Loud)
ROFLMAOPIMP (rolling on the floor Laughing my ass out pooping in my pants)
 
Werk bij een duitse bank in Nederland. Hele dag met Duitsers omgaan dus en dan is het \'s avonds wel lekker om even los te raggen.

Doet me aan een mop denken, namelijk :

Een ooievaar en een krokodil zitten te praten, opeens vraagt de krokodil aan de ooievaar : \"Waar ga je op vakantie?\"
Zegt de ooievaar : \"Tja, weet het niet maar in ieder geval een vliegvakantie\" \"Want mijn vader vliegt, moeder vliegt en ik vlieg\".
\"En waar ga jij naartoe?\" vraagt de ooievaar. \"Nou ik ga naar Duitsland\",zegt de krokodil, \"Want mijn vader heeft een grote bek, mijn moeder heeft grote bek en ik ook)
 
Op Vrijdag 31 augustus 2001 15:16 schreef J.W het volgende:ROFLMAOPIMP (rolling on the floor Laughing my ass out pooping in my pants)

Die kende ik nog niet.
Mijn probleem is dat ik het hele tafereel meteen voor me zie. Yuk! ;)
 
weer ff on topic:

Ik ben absoluut geen IT-er. Wel zit ik vaak achter de computer op mijn werk of thuis.....

Ik heb een paar jaar gevaren als (H)WTK, en ben nu werktuigkundige in het AMC Amsterdam (energiecentrale).

FFFF gestemd, zo zal het IT-percentage weer wat zakken........
 
Gedetacheerd bij de gemeente Leidschendam.
Werkvoorbereider weg- en waterbouw dus de hele dag een beetje CAD tekenen en dat soort dingen.

Doe dus wel iets met computers, maar geen IT...heb er hier twee voor me waarvan 1 met een 24 inch beeldscherm :9~
 
Maar we gaan als WinXP server uitkomt met zijn 2en heel onze intranet (32 kantoren) migreren naar XP netwerk met XP servers en XP clients
Dus dan ben ik hier niet meer zo vaak te vinden
Weten jullie het zeker ?
Veel succes met de licentieproblemen :(
 
Werk bij een duitse bank in Nederland. Hele dag met Duitsers omgaan dus en dan is het \'s avonds wel lekker om even los te raggen.

Tja, ik heb het bij die Duitse electrotechniek/electronica multinational ook niet altijd even makkelijk. Nu komkommert het wat, vandaar dat ik tijd heb voor dit soort Scheisse. Tschuess!
 
Ook ik ben geen IT\'er, dus het gehalte daalt aardig. Overdag van 07.30 tot 16.00 werk ik in de operatiekamer van de Kliniek voor Gezelschapsdieren in Utrecht ( sommige dagen tijd zat om op het forum te zitten ), \'s avonds van 18.00 tot 20.00 als piercer in de Skin Art Tattoo and Bodypiercing in Utrecht. Daarna nog sleutelen aan de VMax en de trike ( die z\'n voltooiing nadert ) en op het Internet klooien.

[edit] en als 1 van jullie bij de belasting werkt: Ik lieg als de pest }) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
ITer natuurlijk, hoe vind ik anders de tijd om het hele forum door te struinen.

Had ik maar een vak geleerd ;)
 
Ook ik ben geen IT\'er, dus het gehalte daalt aardig. Overdag van 07.30 tot 16.00 werk ik in de operatiekamer van de Kliniek voor Gezelschapsdieren in Utrecht ( sommige dagen tijd zat om op het forum te zitten ), \'s avonds van 18.00 tot 20.00 als piercer in de Skin Art Tattoo and Bodypiercing in Utrecht. Daarna nog sleutelen aan de VMax en de trike ( die z\'n voltooiing nadert ) en op het Internet klooien.

[edit] en als 1 van jullie bij de belasting werkt: Ik lieg als de pest }) [/edit]
En al die andere dingen die je ook nog hebt of mogen we dat ook niet weten.
Je vrouw staat sinds niet al te lange tijd op de site ;)

En jij weet meer van HTML dan ik. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan