Concept 101 - BMW Bagger

opvolger van de r1200c..

ach..bmw spreekt ook een paar mensen aan die een victory rijden.. en perse een bmw willen.

kan er neit wakker van liggen..
 
En een windscherm, of liefst een batwing fairing.

Alleen koffers is niet goed genoeg :).

Groetjes, Wim
 
Een bagger is een cruiser (laag dus) met koffers en een volle kuip met een laag ruitje, een beetje een kruising tussen een chopper en een toerbuffel.
 
Het plaatje van BMW klopt helemaal.
Maak een lelijke motor en zet er BMW op. Dan de hoofdprijs vragen en je hebt een concept wat blijkbaar werkt. :?
 
Ik hou per definitie niet van die dikke cruisers, maar moet zeggen dat hij er voor een cruiser wel tof uit ziet!

Ben alleen wel erg benieuwd wat je met topkoffers doet, gezien de achterkant zo laag is kan dat nog wel eens behoorlijk lelijk zijn
 
Is die veerweg van het voorwiel echt zo klein of beweegt alle electronica met het voorwiel mee?

Anyway, dit gaat mij te ver. Het lijkt wel zo'n banaan die met toeristen achter een speedbootje gesleept wordt.
Hebben ze hem ook in geel?
 
En toch, hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik hem vind. Je went er aan zal ik maar zeggen. Ziet er ook uit alsof ie fantastisch rijdt.

:]
 
Wat is de definitie van 'bagger'?? Een dikke cruiser met kuip?

Hier nog een goed voorbeeld. Volgens mij moet het voorwiel ook groter zijn dan het achterwiel.

full
 
Hier nog een goed voorbeeld. Volgens mij moet het voorwiel ook groter zijn dan het achterwiel.

[afbeelding]
Niet persé maar is momenteel wel de trend.

Edit:
Honda heeft ook al een tijdje de Goldwing F6B om met de trend mee te doen.
2013-goldwingf6b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan