conflict rossi/ducati

...en zelfs al kom je de opwarmronde door, dan moet je nog op je fiets blijven zitten (Brno, Laguna Seca, Misano 2008), geen technische problemen hebben (begin 2008) en in goede conditie zijn (2009).

Stoner is retesnel, maar ik moet nog maar zien of-ie weer een heel seizoen lang kan domineren. Da's eigenlijk één van de weinige dingen waar je op dit moment nog niks van kunt zeggen, denk ik.

Rossi is er ook 3 keer afgegaan,Lorenzo zelfs 4 keer en nog een keer in de verkenning.
De heren gaan dus redelijk gelijk op maar dat kan ook niet anders als je op de grens rijdt.
Zijn conditionele problemen lijken opgelost en als de laatste races maatgevend zijn,en let weer op,het laatste raceweekend niet meegerekend,dan is het een zeer grote kandidaat voor het wk.
 
Rossi is er ook 3 keer afgegaan,Lorenzo zelfs 4 keer en nog een keer in de verkenning.
De heren gaan dus redelijk gelijk op maar dat kan ook niet anders als je op de grens rijdt.
Zijn conditionele problemen lijken opgelost en als de laatste races maatgevend zijn,en let weer op,het laatste raceweekend niet meegerekend,dan is het een zeer grote kandidaat voor het wk.

Ze gaan binnenkort eerst weer testen wat Stoner precies mankeert.
Weeïnk had het over dat hij wellicht lactose intolerant zou zijn ( je darmen zijn dan overstuur en het enige waar je dan retesnel naar toe wil is de pot ) van de mensen die lactose intolerant zijn en daar door schade en schande achter komen kunnen in het ergste geval symptomen krijgen als Stoner.
Melk de witte motor ( soms bokt hij ook )

Lactose-intolerantie - Wikipedia
 
Denk Rossi Ducati voor ons een leuk idee maar voor Rossi mss wel een enorme ramp.
Stoner en Capirossi blijven de enige die echt zo,n ding kunnen mennen ( jaha bayliss ook).
Voor Rossi zal het de grootste gok van zijn leven worden, en een combi Stoner Rossi gaat hem ook niet worden.
En Stoner weer op een japanner is elke bocht er weer afkletteren.
 
Valentino Rossi wil na komend seizoen niet meer met Jorge Lorenzo in één team rijden. De Italiaan dreigt Yamaha te verlaten voor Ducati als zijn Spaanse teamgenoot blijft in 2011.
Onvrede
Niet voor het eerst dit jaar heeft Valentino Rossi zijn onvrede geuit over het beleid van Yamaha om te kiezen voor twee gelijkwaardige coureurs. De Italiaanse wereldkampioen gaat nu zelfs zover dat hij Yamaha dreigt te verlaten voor Ducati in 2011 mocht de situatie niet veranderen.


Keuze
Tegenover de BBC liet Rossi weten dat hij niet zeker is of hij op deze manier bij Yamaha wil blijven. "Dat is niet 100 procent zeker. Het hangt ervan af wat er volgend jaar gebeurt. Het gaat om mijn prestaties en de beslissing van Yamaha voor 2011. Ik denk dat zij voor 2011 moeten kiezen tussen mij en Jorge."


Ducati
Rossi zegt dat hij geprikkeld is door een aanbod van Ducati, maar dat hij het liefst bij Yamaha blijft. "Het is nog te vroeg om iets te zeggen. Ducati is een geweldig alternatief - proberen te winnen op een Italiaanse motorfiets. Dat geeft veel motivatie, maar momenteel geef ik de voorkeur om bij Yamaha te blijven."
 
Valentino Rossi wil na komend seizoen niet meer met Jorge Lorenzo in één team rijden. De Italiaan dreigt Yamaha te verlaten voor Ducati als zijn Spaanse teamgenoot blijft in 2011.
Onvrede
Niet voor het eerst dit jaar heeft Valentino Rossi zijn onvrede geuit over het beleid van Yamaha om te kiezen voor twee gelijkwaardige coureurs. De Italiaanse wereldkampioen gaat nu zelfs zover dat hij Yamaha dreigt te verlaten voor Ducati in 2011 mocht de situatie niet veranderen.


Keuze
Tegenover de BBC liet Rossi weten dat hij niet zeker is of hij op deze manier bij Yamaha wil blijven. "Dat is niet 100 procent zeker. Het hangt ervan af wat er volgend jaar gebeurt. Het gaat om mijn prestaties en de beslissing van Yamaha voor 2011. Ik denk dat zij voor 2011 moeten kiezen tussen mij en Jorge."


Ducati
Rossi zegt dat hij geprikkeld is door een aanbod van Ducati, maar dat hij het liefst bij Yamaha blijft. "Het is nog te vroeg om iets te zeggen. Ducati is een geweldig alternatief - proberen te winnen op een Italiaanse motorfiets. Dat geeft veel motivatie, maar momenteel geef ik de voorkeur om bij Yamaha te blijven."

:+ hangt ervanaf hoe je het leest...

Rossi Pedals
by dean adams
Tuesday, November 10, 2009
After his bold statements to the BBC about Yamaha being forced to choose between he and teammate Jorge Lorenzo for 2011 and a possible ride with Ducati, Valentino Rossi is now backpedaling as quickly as possible from those statements.

Rossi took a shotgun approach to the story, telling the MotoGP press that the statements were taken out of context, hypothetical and that he has no control over what Yamaha does, anyway. He said that he has never spoken to anyone at Ducati about riding there and just mentioned Ducati as possible suitor in sort of a 'thinking out loud' fashion.

After Rossi left Honda for Yamaha, he wrote an extensive and entertaining account in his autobiography of the behind the scenes theater that actually went on between he, Yamaha and Honda, culminating with the Italian rider and Yamaha Team Manager Davide Brivio hiding under a table in the middle of the night as they conspired to get him on Yamaha's MotoGP team. Rossi is rumored to be working on a sequel to that book.


of:

Afgelopen weekend deed Valentino Rossi richting de BBC de uitspraak dat of hij of Jorge Lorenzo in 2011 voor Yamaha zou gaan rijden en dat hij een uitstekende aanbieding van Ducati op zak had maar een paar dagen later krabbelt de regerend wereldkampioen al weer terug.

Valentino Rossi

Met de uitspraak dat of hij of Jorge Lorenzo in 2011 voor Yamaha zou rijden leek het er op alsof hij zijn huidige werkgever Yamaha voor het blok wilde zetten om voor hem of voor Lorenzo te kiezen. Het is al langer bekend dat Rossi niet echt happig is op het feit dat zijn grootste concurrent op eenzelfde machine en zelfs in hetzelfde team zit. Rossi liet daarnaast doorschemeren dat hij een goede aanbieding van Ducati had en al snel werd het een en een opgeteld.
Een paar dagen later nuanceerde de Italiaan zijn in een interview met de BBC gedane uitspraken die volgens Rossi verkeerd werden geïnterpreteerd.

"Ze (BBC presentatrice Suzi Perry) vroeg me op een gegeven moment wat voor mogelijkheden er waren en toen zei ik Ducati maar dat was meer omdat ik nog niet met dat merk gereden heb. Ik heb nog nooit met Ducati gepraat over mijn toekomst maar ik heb al wel met Honda gereden en met hen gewonnen dus als ik op iets anders dan Yamaha zou gaan rijden dan is dat Ducati maar het is waarschijnlijker dat ik bij Yamaha blijf," vertelde Rossi.

"Ik heb het nog steeds naar mijn zin, ik steek in goede vorm en ik heb nog genoeg redenen door te gaan. Er is in ieder geval nog een jaar te gaan en ik weet bijna zeker dat ik daarna door zal gaan en ik weet ook bijna zeker dat dat dan met Yamaha zal zijn."

Rossi liet ook nog weten dat hij geen invloed heeft op de keuze van Yamaha met betrekking to wie ze als zijn teamgenoot contracteren.

"Ik wil nog even duidelijk maken dat ik geen inspraak heb over wie mijn teamgenoot zal zijn. Ik praat met Yamaha over mijzelf, ik kan ze niet vertellen wie ik wel of niet als teamgenoot wil, Yamaha neemt de beslissingen."
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan