conflict rossi/ducati

tap154

Rookie
6 nov 2009
27
0
enschede
toch nog een probleempje gek op ducati maar rossi is de beste!!wat moet je er mee??
de oplossing:rossi op een duc!!lijkt me een spannende combinatie
 
633713827224950259-wtf.jpg
 
toch nog een probleempje gek op ducati maar rossi is de beste!!wat moet je er mee??
de oplossing:rossi op een duc!!lijkt me een spannende combinatie
De oplossing is fan zijn van het merk Ducati en de coureur Rossi... Juichen voor Rossi als hij wint, juichen voor Ducati als Casey wint. En natuurlijk: een Ducati motor kopen, en een Rossi replica helm. Laat maar eens zien dat je best fan kunt zijn van het één én het ander! *O*
 
Laatst bewerkt:
haha ben meer voor rossi op een duc je moet ook eens wat durfen he!
begint een beetje saai te worden zo!
 
Ik was zó blij toen Rossi naar Yamaha ging vanaf Honda :)
Yamaha-fan en Rossi-fan :) En bij schoonfamilie thuis is alles Honda, dus ja ik kon mijn lol wel op :)

Maar Rossi & Ducati gaat nooit gebeuren denk ik...
 
Ik was zó blij toen Rossi naar Yamaha ging vanaf Honda :)
Yamaha-fan en Rossi-fan :) En bij schoonfamilie thuis is alles Honda, dus ja ik kon mijn lol wel op :)

Maar Rossi & Ducati gaat nooit gebeuren denk ik...

het had een post van mij kunnen zijn, enige verschil is dat mijn pa honda fan is _O-
 
De oplossing is fan zijn van het merk Ducati en de coureur Rossi... Juichen voor Rossi als hij wint, juichen voor Ducati als Casey wint. En natuurlijk: een Ducati motor kopen, en een Rossi replica helm. Laat maar eens zien dat je best fan kunt zijn van het één én het ander! *O*
:Y
:Y *O*
:Y :}
:N
Heb geen helm ,wel een R46 :]
en natuurlijk een 848 :]
:+
 
Hoe groot is dat conflict als hij Yamaha nu al "bedreigt" met een overstap naar Ducati in 2011 :? :? :?


http://www.crash.net/motogp/news/154480/1/rossi_its_me_or_lorenzo_at_yamaha_in_2011.html (Rossi: It's me or Lorenzo at Yamaha in 2011!)

bron: crash.net
 
Rossi op Ducati? Ik hoop toch echt niet dat dat gebeurt. Duc heeft Rossi echt niet nodig.

:N

Maar de MotoGP wel... Stoner gaat het weer net niet redden volgend jaar en Hayden...


beetje Edwards verhaal.. best of rest. :+



wordt toch wel het 10e kampioensschap voor Rossi 8-) _O-
 
rossi heeft duc ook niet nodig maar het lijkt me wel mooi om te zien! waarschijnlijk nog meer baanrecords!!
 
Gezien zijn dominantie de laatste races,ondanks het slippertje afgelopen raceweekend,ben ik bang dat Rossi en Lorenzo het niet redden in 2010 en Stoner weer wk wordt.
Maar ja maakt het ook wel weer leuk als er meerdere wk kandidaten in het veld rondrijden
 
Dat kan alleen als je door de opwarmronde heen komt boven op je fiets :] :W
...en zelfs al kom je de opwarmronde door, dan moet je nog op je fiets blijven zitten (Brno, Laguna Seca, Misano 2008), geen technische problemen hebben (begin 2008) en in goede conditie zijn (2009).

Stoner is retesnel, maar ik moet nog maar zien of-ie weer een heel seizoen lang kan domineren. Da's eigenlijk één van de weinige dingen waar je op dit moment nog niks van kunt zeggen, denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan