Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen inderdaad erin vast zitten maar dat zie je zo. Is de schaal redelijk dan nieuwe kogels erin en weer rijden. Zijn ze echt slecht wat zelden tot nooit voorkomt (alleen bij een crosser die te lang met balhoofdspeling heeft gereden)dan moeten ze opnieuw gekotterd worden of nieuw balhoofd in frame lassen. Maar dan moet je al goede connecties hebben bij een machine fabriekje of heel veel pleuro's.
Meeste Jappen zijn gewoon wissellagers die je er zo uitmept.
Suc6
ik heb zelf een aantal jaren geleden de orginele lagers(dus met losse kogeltjes) vervangen voor conische lagers:Er zaten wel harde stukken in de draaigang, maar er is met de schalen niets mis.
IK heb gehoord dat conisch veel beter stuurt, is dit zo??
Als je ze kan plaatsen. Want je moet wel de juiste kunnen vinden of balhoofd vermaken. Dan rijdt het gewoon beter. (denk wel om vuil want conische kunnen dat weer veel minder hebben en is dus toch heel klein nadeel)ik heb zelf een aantal jaren geleden de orginele lagers(dus met losse kogeltjes) vervangen voor conische lagers:
- voordelen: minder vaak opspannen(dus minder gauw last van speling op het balhoofd)
-stuurt in het algeheel wat soepeler
- nadelen: geen
Als je ze kan plaatsen. Want je moet wel de juiste kunnen vinden of balhoofd vermaken. Dan rijdt het gewoon beter. (denk wel om vuil want conische kunnen dat weer veel minder hebben en is dus toch heel klein nadeel)
Op woensdag 04 december 2002 21:39 schreef Sjaap het volgende:Btw, de prijs is ook wel een nadeel...
bij mijn brik met conische lagers zit ik tot nu toe gemiddeld op 1 keer per 2 jaar ( maar ja ik maak ook geen wheelies )Hoe vaak moet je bij een gemiddeld straatbrik dat lager eigenlijk bijstellen?
Ok dan!
Maarre, hoe gaat de lagerschaal van de onderste kroonplaat (Tstuk) los??