Constands central paddock stand

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlugge_japser

Die hard MF'er
10 okt 2011
695
100
Hierbij bied ik mijn Constands central paddock stand voor een Triumph Streettriple geschikt voor bouwjaren 17-21. (Je kunt voor deze standaard echter ook een losse adapterplaat bestellen voor jou type motor en de huidige adapterplaat weer verkopen).

Deze standaard is door mij 2 jaar geleden aangeschaft en nog in nieuwstaat. De standaard is erg praktisch, zo hoef je bijvoorbeeld niet meer te hannesen met 2 losse paddock stands om de motor met beide wielen van de grond te krijgen. Daarnaast rol je je motor eenvoudig opzij als je even geen tijd hebt om te sleutelen. Het maakt dan niet uit of je de wielen/ vering eruit hebt liggen.

Hoe werkt het? Simpel, een van de moeren van de blokbouten wordt vervangen door een bus. In deze bus schuift een pen van de motorlift. een bus op de motorlift valt over de pen van de achterbrug ophanging. Vervolgens druk je de arm op de standaard naar beneden en wordt de motor opgetild. Dit kan op verschillende hoogten.

Reden van verkoop is dat ik een vergelijkbare Bursig standaard kon kopen voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Vraagprijs is 170 euro, bieden mag, maar hou het wel netjes, deze standaard kost nieuw 249 euro (linkje). Reacties graag via PM.

Ophalen in Delft, Zuid Holland.

IMG_20190415_204711588.jpg
DSC_0230.JPG
DSC_0229.JPG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan