constant glijden achterop

maar wat voor een broek heb je dan aan?? stoffen motorbroek, spijker, .... ??
 
nog maar n half uurtje lid en ik word nu al helemaal in de zeik genomen... ;)

Foto posten dan! *D

maare als ik jou was zou ik maar een lerenbroek aanschaffen..
(als je me vriendin zou zijn, had ik je misschien een paar keer zonder leer achterop gelaten, maar daarna toch wel een lerenbroek voor je gekocht...)
want als je perongeluk niet over het zadel maar over het asfalt gaat glijden... :X ...
 
ik weet t niet... ik heb t idee dat je in de zomer je kapot zit te zweten in dat ding en als t koud is dan bevries je gewoon! ik weet dat leer voor de zomer juist lekkerder is hoor, maar toch heb ik t gevoel dat dat niet zo is...
uuhhmmm, is een spijkerbroek in de winter niet kouder dan een leren broek denk je :?
neenee ik zeg verder wel niks meer B|
 
Foto posten dan! *D

maare als ik jou was zou ik maar een lerenbroek aanschaffen..
(als je me vriendin zou zijn, had ik je misschien een paar keer zonder leer achterop gelaten, maar daarna toch wel een lerenbroek voor je gekocht...)
want als je perongeluk niet over het zadel maar over het asfalt gaat glijden... :X ...




full
 
eej joh, wie zegt dat ik een spijkerbroek aan heb op de motor? ik heb gewoon n motorpak aan hoor, alleen niet van leer!!! kan ff niet zo snel op komen hoe dat soort stof wel heet, maar in ieder geval geen leer
 
eej joh, wie zegt dat ik een spijkerbroek aan heb op de motor? ik heb gewoon n motorpak aan hoor, alleen niet van leer!!! kan ff niet zo snel op komen hoe dat soort stof wel heet, maar in ieder geval geen leer

ow gewoon textiel (of goretex o.i.d.) dus...
nah dat is ook goed...


maare post alsnog maar ff een foto'tje :)
 
eej joh, wie zegt dat ik een spijkerbroek aan heb op de motor? ik heb gewoon n motorpak aan hoor, alleen niet van leer!!! kan ff niet zo snel op komen hoe dat soort stof wel heet, maar in ieder geval geen leer

Ah, gelukkig maar je hebt dus wel beschermende kleding aan....

zeg dat dan meteen!!! |(

:+
 
Je bedoeld vast cordura. Is redelijk safe maar haalt het qua veiligheid niet bij leer. Ik heb al een keer zo'n broek doorgesleten bij een glijpartijtje van niets (reed bij het onderuitgaan niet harder meer dan ong 60) Leer is zelfs bij hele hoge snelheden een stuk duurzamer en het grote voordeel: minder glijden op de buddy :)
 
eej joh, wie zegt dat ik een spijkerbroek aan heb op de motor? ik heb gewoon n motorpak aan hoor, alleen niet van leer!!! kan ff niet zo snel op komen hoe dat soort stof wel heet, maar in ieder geval geen leer
ALS JE NAAR VOREN GLIJD MOET IE WAT MINDER HARD RIJDEN.
ALS JE NAAR ACHTER GLIJD MOET IE IETS MINDER HARD OPTREKKEN O-)
 
eej joh, wie zegt dat ik een spijkerbroek aan heb op de motor? ik heb gewoon n motorpak aan hoor, alleen niet van leer!!! kan ff niet zo snel op komen hoe dat soort stof wel heet, maar in ieder geval geen leer
het zal wel cordura zijn (of 1 van die andere). En of leer warm is??? nou ik heb dus ook een stoffen motorbroek en een leren broek, met allebij in de zomer mee gereden...
conclusie stoffenbroek is veel warmer, je zweet er veel meer in en is gladder (dus sneller glijden).
dus bij mooi weer: leer
bij slecht/koud weer: stof.
 
Ach als er een dame achterop zit en ze glijdt lekker tegen je aan bij stevig remmen :9 . Vroembert kiest toch voor dames in het textiel achterop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan