constant glijden achterop

ik heb dat nu gedaan, maar ik krijg met geen mogelijkheid n plaatje bij mn naam!!! ik zag wel dat er n korte handleiding stond, maar ook via die weg lukte t niet ;(

neem een plaatje van max. 100KB
deze kan je uploaden in je mijn bestanden dan klik je op het filetje, wat je net geupload hebt, met je rechtermuisknop en klik aan copy shortcut of copieer link (of zo iets). Dan ga je naar profiel daar klik je met je rechtermuisknop in het (witte) vakje naast icoon: en dan doe je past of plakken..
dan klik je onderaan op wijzigen
dan heb je een icoontje!
 
ik heb gehoord dat er iets bestaat wat je op het achterzitje van je motor kunt bevestigen zodat diegene achterop niet continue zit te glijden. weet iemand wat ik bedoel en waar ik zoiets kan krijgen?? het is voor een suzuki gsx-r 750 van 2004.

beetje griptape doet wonderen....

kun je kopen bij een willekeurige skateshop is zelfkleven en kost niks!!!
 
ik zou zeggen, probeer gewoon eens een leren broek. dat zit echt 10 keer beter en is véél veiliger bij een schuiver. een spijkerbroek ben je echt zo doorheen.

leer is inderdaad wel warm(er) in de zomer, maar als je er sportondergoed onder draagt is het prima te doen. gaat dan niet plakken.
 
Weer effe on topic:

Houd één hand op de tank, en de andere voor zijn buik. Bij optrekken kun je je vasthouden aan hem, en bij remmen zet je jezelf schrap tegen de tank! Werkte bij mijn vriendin perfect, tot ze de ultieme oplossing tegen het schuiven vond.
Ze rijd nu zelf motor! :P
En leer schuift inderdaad stukken minder. Zit ook 10x beter als textiel. Ik rijd het hele jaar door als ik de kans heb, maar kijk elke winter weer uit naar de dag dat de temperatuur weer hoog genoeg is voor het leren pak!

:]

Off topic:
HOOR JE HET NU GIRLFRIEND BETER DUS LEER LALALALA :]

Profiel van Girlfriend
Nickname: Girlfriend
Icoon:
Geslacht: Vrouw
Geboorte datum: 11-01-1984
Woonplaats: soest
Beroep:
Email:
ICQ: -
Ondertitel:
Signature:
Homepage:
Registratie datum: 31-10-2004 (0 dagen geleden)
Status: Normale Gebruiker
Banaanscore™: 0%

Donateur: Nee

Laatste posts: constant glijden achterop
constant glijden achterop
constant glijden achterop
Profiel van gsx-r gek
Nickname: gsx-r gek
Icoon:
Geslacht:
Geboorte datum:
Woonplaats: soest
Beroep: automonteur
Email:
ICQ: -
Ondertitel:
Signature:
Homepage:
Registratie datum: 31-10-2004 (0 dagen geleden)
Status: Normale Gebruiker
Banaanscore™: 0%

Donateur: Nee

Laatste posts: Ff voorstellen...
constant glijden achterop
constant glijden achterop

Duidelijk verhaal?
 
had je dat nog niet door dan? :+
zij zit achterop een gsxr750
hij heeft een gsxr750 :)

Had het wel zeker door! Was tegelijk bezig met Voorsteltopics 'afwerken'. Je kent de werkwijze vast wel. O-)

Maar uit zijn reply maak ik op dat 'ie haar gewoon graag in leer wil zien, en dat dat een reeds lopende discussie is! :P
Misschien moeten we hem om een foto vragen? })
 
Weet je wat dat kost, theorie, rijles, examen, en dan wilde ze ook nog een nieuwe GS500F!

O-)
Haha, ik ben ook zo'n dure vrouw.Kijk eens boven mijn avatar wat ik vandaag heb gekocht })
moet ook nog nieuwe kleding hiervoor kopen, kleuren die ik nu heb staan dr niet bij Vrouwen... O-)
 
Had het wel zeker door! Was tegelijk bezig met Voorsteltopics 'afwerken'. Je kent de werkwijze vast wel. O-)

Maar uit zijn reply maak ik op dat 'ie haar gewoon graag in leer wil zien, en dat dat een reeds lopende discussie is! :P
Misschien moeten we hem om een foto vragen? })
hehe ja ik ken de werkwijze :P

hej maare die laatst zin is inderdaad een hele mooie!
 
Haha, ik ben ook zo'n dure vrouw.Kijk eens boven mijn avatar wat ik vandaag heb gekocht })
moet ook nog nieuwe kleding hiervoor kopen, kleuren die ik nu heb staan dr niet bij Vrouwen... O-)
Heb ff dat andere topic gelezen. Mooie fiets! Wees er zuinig op! :]
Jammer dat 'ie met Rossi te maken heeft... Rossi... :r Maar da's persoonlijk natuurlijk!
hehe ja ik ken de werkwijze :P

hej maare die laatst zin is inderdaad een hele mooie!
O-)
 
jup met textiel rol je meer = meer kans op iets breken
en leer = glijden en het is slijt vaster

wat is dat voor onzin.

Het soort gebruikte beschermingsmateriaal zal er niet voor zorgen dat je anders valt.

Leer is gewoon slijtvaster en de protectiestukken blijven beter op hun plaats als bij zo'n textiel jas.
 
wat is dat voor onzin.

Het soort gebruikte beschermingsmateriaal zal er niet voor zorgen dat je anders valt.

Leer is gewoon slijtvaster en de protectiestukken blijven beter op hun plaats als bij zo'n textiel jas.
dat is wat mij verteld is..... B|
 
tsja... dan zal ik denk ik toch aan t leer moeten! ;(
buddiestop ofzo heet dat gevalletje van booster, gewoon ff bij safe of motoport kijken. span je zo over het zadel zonder dat je wat hoeft te verbouwen aan de motor en je glijdt niet meer heen en weer. en het kost maar een paar cent.
ik kan nu tenminste een beetje doorremmen zonder dat m'n vriendin op m'n nek zit ;)
 
Leer is geen ramp. Zit lekker en best fijn vind ik. In het begin zal het een beetje wennen worden omdat het stug zit en de protecties wennen is. Zodra je het gewend bent zal je het sneller aandoen ;)

en idd in de winter zal het koud worden, maar dan moet je een textiel jack aan doen (zit ook protectie in ;) ) Alleen dat zal ik pas doen als het onder de 10/15 graden komt, want dan begin je wel te klappertanden :X :+

Maar je kunt altijd nog wel een truitje oid aan onder een leren jack of een termo shirt of broek onder het leer. Helpt ook :)


Nu ff ontopic:
Beste is om je zadel dan niet in te smeren met lederwas, want dan blijf je ook wel glijden met een leren broek... He snow :X :X :+
 
Leer is geen ramp. Zit lekker en best fijn vind ik. In het begin zal het een beetje wennen worden omdat het stug zit en de protecties wennen is. Zodra je het gewend bent zal je het sneller aandoen ;)

en idd in de winter zal het koud worden, maar dan moet je een textiel jack aan doen (zit ook protectie in ;) ) Alleen dat zal ik pas doen als het onder de 10/15 graden komt, want dan begin je wel te klappertanden :X :+

Maar je kunt altijd nog wel een truitje oid aan onder een leren jack of een termo shirt of broek onder het leer. Helpt ook :)


Nu ff ontopic:
Beste is om je zadel dan niet in te smeren met lederwas, want dan blijf je ook wel glijden met een leren broek... He snow :X :X :+

Ja daar weet jij alles van he, ik zal maar niet verklappen dat ik zo nu en dan express wat harder remde O-) Swwwooooeeeeessjjjj POK!!! }) Guls in mijn nek :+
 
Waarom een dure antislipmat bij de motorzaak
als je voor minder geld bij Blokker/Marskramer/Hema/...
ook kunt slagen?
 
Had het wel zeker door! Was tegelijk bezig met Voorsteltopics 'afwerken'. Je kent de werkwijze vast wel. O-)

Maar uit zijn reply maak ik op dat 'ie haar gewoon graag in leer wil zien, en dat dat een reeds lopende discussie is! :P
Misschien moeten we hem om een foto vragen? })
ben ik weer *D maar euh... hoezo moeten jullie HEM om een foto vragen? en ja, ik zit idd bij hem achterop en ja, hij heeft al eerder tegen mij gezegd dat ik leer moet kopen... maar ben gewoon lekker eigenwijs ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan