Contact advertentie Zandvoort 13-10 :)

kusanagi

Die hard MF'er
11 feb 2008
591
1
Vuren
Jij... Ik zag je in een flits voorbij komen. Ik gleed naar rechts, Jij naar links.
Wat gebeurde er? Het ging zo snel. Je zwaaide nog vriendelijk maar heb je daarna niet meer gezien. Ik reed vleugellam terug. Jij ging met de bus. Waar ben je gebleven?

Atletische GSX-R750 rijder zoekt Jonge SRAD(??) rijder die samen met mij het scheivlak niet haalde. ;)

Ter info een foto van mijzelf.

leukopdefoto_536979.JPG


Ik hoor graag even van jou hoe jij het ervaarde. Wat ging er mis (Met mij? Met jou?)

Grtz,
Michel
 
Laatst bewerkt:
Jij... Ik zag je in een flits voorbij komen. Ik gleed naar rechts, Jij naar links.
Wat gebeurde er? Het ging zo snel. Je zwaaide nog vriendelijk maar heb je daarna niet meer gezien. Ik reed vleugellam terug. Jij ging met de bus. Waar ben je gebleven?

Atletische GSX-R750 rijder zoekt Jonge SRAD(??) rijder die samen met mij het scheivlak niet haalde. ;)

Ter info een foto van mijzelf.

[afbeelding]

Ik hoor graag even van jou hoe jij het ervaarde. Wat ging er mis (Met mij? Met jou?)

Grtz,
Michel

wat haden we nu afgesproken |( maar goed als het je helpt succes.
ik spreek je nog :]
 
Hadden we wat afgesproken? ;) Ik loop er niet over te tobben hoor *O*
Het is jammer dat het seizoen over is anders kon ik volgende week weer :)

Hij viel ook lekker soepel, dus ik zie dingen die we alletwee leuk vinden!
En het is altijd zoeken naar overeenkomsten in een relatie toch ;)

Wie weet voelt hij zich wel hetzelfde. Alleen op een zolderkamertje met alleen maar Motor Magazine in zijn hand! Zo'n jongen verdient ook wat aandacht :+
 
Hadden we wat afgesproken? ;) Ik loop er niet over te tobben hoor *O*
Het is jammer dat het seizoen over is anders kon ik volgende week weer :)

Hij viel ook lekker soepel, dus ik zie dingen die we alletwee leuk vinden!
En het is altijd zoeken naar overeenkomsten in een relatie toch ;)

Wie weet voelt hij zich wel hetzelfde. Alleen op een zolderkamertje met alleen maar Motor Magazine in zijn hand! Zo'n jongen verdient ook wat aandacht :+

volgens sonja heet hij dries en reed met nr 320.

succes
 
Heb je Maudy al gevraagd eigenlijk of die het niet wist??

Maudy? Is die van MSL?

Ik heb ze dinsdag even gebeld maar toen had ik helemaal geen idee wie of wat. Nu heb ik iets meer info. Maar kan me voorstellen dat ze geen namen of gegevens verstrekken. Ik wil niemand kwaad doen ofzo. Maar ik zou het ook niet op prijs stellen als MSL mijn naam en adres aan elke sicko doorgaf die belde ;)
 
Maudy? Is die van MSL?

Ik heb ze dinsdag even gebeld maar toen had ik helemaal geen idee wie of wat. Nu heb ik iets meer info. Maar kan me voorstellen dat ze geen namen of gegevens verstrekken. Ik wil niemand kwaad doen ofzo. Maar ik zou het ook niet op prijs stellen als MSL mijn naam en adres aan elke sicko doorgaf die belde ;)
Dan zou ik ver weg blijven bij MSA :X

kep een ongelukje gehad met iemand en die heeft dus AL mijn gegevens (mail, 06, adres) zomaar gekregen van MSA... Ze proberen mij aansprakelijk te stellen.. -O-
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is :? Circuit is toch eigen risico??
 
Dan zou ik ver weg blijven bij MSA :X

kep een ongelukje gehad met iemand en die heeft dus AL mijn gegevens (mail, 06, adres) zomaar gekregen van MSA... Ze proberen mij aansprakelijk te stellen.. -O-
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is :? Circuit is toch eigen risico??


SMA, SMA, SMA, SMA pfffff


Nou ben jij op de openbare al een gevaar op de weg.............maar op het circuit ook al. })
 
Laatst bewerkt:
MSA = MSH ?

Naar mijn weten is alles op het circuit eigen risico.
http://www.motorsportschool.nl/voorwaarden.php
(Tenminste de organisator is gevrijwaard van alles e.d.)
Dacht ik ook....ben ook nog niet aansprakelijk gesteld, dus misschien valt het allemaal mee....

SMA, SMA, SMA, SMA pfffff


Nou ben jij op de openbare al een gevaar op de weg.............maar op het circuit ook al. })
:o SMA :$

Ik een gevaar :o Rijdt altijd heel rustig :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan