Contact Burgman rijders Noord Holland

iWim

Rookie
14 jun 2010
2
0
Uitgeest
Zonder meteen een club te beginnen lijkt het mij leuk om met andere Burgmanrijders een toertocht ca 180 km te organiseren in / om de provincie Noord Holland. En natuurlijk kan iedere motor(scooter) mee rijden.

ZATERDAG 26 JUNI


Verzamelen 12 uur parkeerplaats bij restaurant BIJ DE BUURVROUW in Heemskerk.
(bij afrit Heemskerk - A9- Communicatieweg 4 1967PR Heemskerk)

Route: onbekende weggetjes -> GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland (190 km)


In te laden in Garmin en Tomtom.



Groet, Wim - Uitgeest
 
Laatst bewerkt:
Dag Wim,

Prik maar een datum ,ik hobbel wel mee:)

Groet Ed, IJmuiden
 
Laatst bewerkt:
hey Ed heb je ook een burgman tegenwoordig :-P

als het niet in mijn vakantie valt sluit Zuid Holland zich erbij aan

gr Ronald
 
Leuk initiatief. Misschien kan je je aansluiten bij Burgman 650 toerklubje

Wat ik me afvraag, waarom weer alleen Burgmannen? Hopelijk gaat niet iedereen strikt merkgebonden ritjes organiseren. Al was het maar omdat ik dan naast de pot pis, aangezien ik volgens mij de enige ben met een ouwe Leonardo :z
 
helemaal mee eens karl
als het alleen maar burgmannen mogen zijn ga ik niet eens mee
Ik denk ook niet dat je een aantal burgmannen bij elkaar krijg als je bij de ritten kijk die we al gedaan hebben zit er weinig bij
behalve dan de zomerrit van burgman-nl-be in arnhem 24 juli a.s. maar ook daar rijden andere merken mee
ff afwachten wat wim er van vind

gr Ronald
 
helemaal mee eens karl
als het alleen maar burgmannen mogen zijn ga ik niet eens mee
Ik denk ook niet dat je een aantal burgmannen bij elkaar krijg als je bij de ritten kijk die we al gedaan hebben zit er weinig bij
behalve dan de zomerrit van burgman-nl-be in arnhem 24 juli a.s. maar ook daar rijden andere merken mee
ff afwachten wat wim er van vind

gr Ronald

Tsja, dat bedoel ik. Het enige merk/type waarvan er heel veel zijn, is de Piaggio MP3. Laatste rit waren er iets van 9 van de 26, die andere 17 zat bijna geen "
dubbele" bij.
 
Ja maar karl, .................ik rij toch ook geen Burgman??

Ik ga gewoon voor de rit,en al rijden er een paar honderd om me heen ,zal mij echt een worst wezen hoor,..................

mvr gr.
Ed
 
Ja maar karl, .................ik rij toch ook geen Burgman??

Ik ga gewoon voor de rit,en al rijden er een paar honderd om me heen ,zal mij echt een worst wezen hoor,..................

mvr gr.
Ed

Goed punt! Had ik effe niet bij nagedacht. Mijn reactie was met name gericht op TS, omdat hij een specifiek merk en type noemde. Overigens is TS 1 stapje milder dan de TS van het topic waarnaar ik net doorlinkte, die noemt namelijk merk, type en zelfs cilinderinhoud..
 
Tjaa, Karl,

Als je er toch specifiek ,merk,type en aantal CC bij gaat noemen ruikt dat erg naar HOKJES

BAH , hokjesdenken ........

daarintegen .......een rondje Noord -Holland.............mmmmmmmmmmmmmmmm
JA hoor dat gaat er wel in ,(mits ik al niet een andere rit rij)

Ed
 
Zonder meteen een club te beginnen lijkt het mij leuk om met andere Burgmanrijders een toertocht ca 180 km te organiseren in / om de provincie Noord Holland. En natuurlijk kan iedere motor(scooter) mee rijden.

ZATERDAG 27 JUNI (bij slecht weer -> zondag 28 juni)

Verzamelen 12 uur parkeerplaats bij restaurant BIJ DE BUURVROUW in Heemskerk.
(bij afrit Heemskerk - A9- Communicatieweg 4 1967PR Heemskerk)

Route: GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland

Onbekende weggetjes. In te laden in Garmin en Tomtom.




Groet, Wim - Uitgeest



Dag Wim,
Ik zie dat je het bericht had aangepast,OK, ik zal er zijn rond 12:00hr.(bij de buurvrouw is volgens mij tegenover dat Shell pompstation?) zie je daar.(als er niks tussenkomt)

Ed
 
Laatst bewerkt:
Helaas kan ik er niet bij zijn, zaterdag vertrek ik met me vouwwagen naar de camping.

ps: om verwarring te voorkomen zaterdag is 26 juni, zondag de 27e
 
Inderdaad Wim,



Zaterdag valt niet op de 27e maar op de 26e ,en dan kan ik wel.

Zondag de 27e zit ik al in Arnhem ,dus die dag kan ik niet!

mvr gr.

Ed
 
Laatst bewerkt:
Leuk! Ik moet echter een slag om de arm houden. Om half 11 krijg ik even bezoek, het is een uur rijden, dus als ik dat mens om 11:00 weggewerkt krijg zou ik het net kunnen halen...

Je hoort mij terug :)

Edit: TS, je zou de topictitel door een moderator tijdelijk kunnen laten aanpassen met een toevoeging "Toertocht zaterdag 26 juni" of zoiets. Trek je veel meer publiek :Y
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad Wim,



Zaterdag valt niet op de 27e maar op de 26e ,en dan kan ik wel.

Zondag de 27e zit ik al in Arnhem ,dus die dag kan ik niet!

mvr gr.

Ed

KICKERDEKICK voor dit TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alhouwel ik dit topic niet gestart heb,ben ik er wel het meest mee bezig geloof ik .....

Nou Wim , wordt het Zaterdag of Zondag????.

Ed

Ed
 
Zondag kan ik helaas niet. Zoals het er nu uitziet kan ik er zaterdag wel bij zijn.
 
jullie krijgen als je gaat rijden wel schitterend weer. Ik zag net al 25+ voorbij komen voor beide dagen.

Veel plezier met rijden!
 
Dus als ik het goed heb zijn we in ieder geval met drie + eventuele liefhebbers, om 12.00 bij de buurvrouw.
 
Dus als ik het goed heb zijn we in ieder geval met drie + eventuele liefhebbers, om 12.00 bij de buurvrouw.


The" three caballeros" ride again:)


Ik heb nog even snel een ruwe rit op papier gezet voor de'1e DBS najaarsrit 'waar de scherpe kantjes nog van af moeten ,kunnen we morgen nog eens lekker over bomen .

Cu "bij de buurvrouw"

Ed
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan