Hallo medebrikkers!
na een tijdje klooien met mij carburateurs had ik eindelijk mijn motor weer aan de praat totdat het contactslot er mee op hield. Ik parkeerde mijn motor na een lekker stukje rijden en toen ik weer weg wou rijden deed het contactslot helemaal niks meer. De accu was goed vol, geen kapotte zekeringen, alles moest gewoon werken. Met een beetje morrelen aan de stekker en wd40 heeft ie het nog even gedaan, maar na een tijdje hield hij er helemaal mee op.
Op mijn kamer (arme student...) heb ik erg weinig sleutelruimte en zou hem graag naar mijn ouders rijden om eens goed er naar te kijken.
--> Hoe sluit ik dat contactslot kort, zodat ik buiten het contactslot om mijn motor toch kan starten?
ik heb met de multimeter al even gekeken en op twee van de 5 draden meet ik een weerstand en spanning. Zouden dit de twee hoofd draden zijn?
ik hoor het graag!
na een tijdje klooien met mij carburateurs had ik eindelijk mijn motor weer aan de praat totdat het contactslot er mee op hield. Ik parkeerde mijn motor na een lekker stukje rijden en toen ik weer weg wou rijden deed het contactslot helemaal niks meer. De accu was goed vol, geen kapotte zekeringen, alles moest gewoon werken. Met een beetje morrelen aan de stekker en wd40 heeft ie het nog even gedaan, maar na een tijdje hield hij er helemaal mee op.
Op mijn kamer (arme student...) heb ik erg weinig sleutelruimte en zou hem graag naar mijn ouders rijden om eens goed er naar te kijken.
--> Hoe sluit ik dat contactslot kort, zodat ik buiten het contactslot om mijn motor toch kan starten?
ik heb met de multimeter al even gekeken en op twee van de 5 draden meet ik een weerstand en spanning. Zouden dit de twee hoofd draden zijn?
ik hoor het graag!