Continental Race Attack "berucht" ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar mideenin zijn ze hard genoeg om niet meteen de vorm van een suikerklontje aan te nemen.

resultaat van een retourtje rotterdam-ring
full
 
ik kan niet anders zeggen dat ze erg netjes tekenen en prima onder een 2 cil. passen.
als ik trouwens in de koude maanden vanwege het weer alleen de snelweg pak dan wil het midden best afvlakken op de RA.
 
Laatst bewerkt:
ik kan niet anders zeggen dat ze erg netjes tekenen en prima onder een 2 cil. passen.
als ik trouwens in de koude maanden vanwege het weer alleen de snelweg pak dan wil het midden best afvlakken op de RA.

ze vlakken uiteindelijk ook wel, maar met pirelli's heb je na 1 retourtje al een "middenbok"

mijn vriendin had na ruim 1000 km assen heen en weer ook nog een redelijk goeie ronde band over. Valt weer mee, zullen we maar zeggen.

Maaar ze zijn een stuk zachter dan de Road Attack. Ik merkte op het circuit niet dat de grip zoveel meer was. Maar misschien had ik dan een back-to-back test moeten doen.
 
Lees dit hier met vebasing, wie gaat nou op straat rijden met circuitbanden. :? :?
(Tja het zullen wel Rossies zijn) , je moet op straat gewoon de sport attack hebben, niks verkeerd aan , prima grip . En ook voor een circuitdagje prima.

Hee Oma :W ( waar de zoekfunctie al niet goed voor is )

tegenwoordig ook 1e montage op de BMW S1000RR, zal dan toch wel goed zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat zien mijn banden er dan beroerd uit na een circuitdaggie (met goed afgestelde standaard vering) :X

CPZ met de 600RR op MPP 2Ct's:

full
 
Mettet op de '92 CBR600F met MPP 2CT's (zijn nog een beetje stoffig van de grindbak):

full
 
rijd al lange tijd met conti race attack, heel tevreden over :Y

zowel straat/autostrade als circuit :]

straat 2.2 voor en 2.5 achter
circuit 2.0 voor en 1.8 achter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan