Continental sport attack banden, goed?

R6rob

MF'er
19 jul 2009
124
0
Hallo,

Ik heb sinds kort een Yamaha R6 uit 1999 in bezit. Toen ik deze kreeg was de achterband al wat minder, maar kon nog wel even mee. Inmiddels ( Ging harder dan gedacht :9 ) ben ik toe aan een nieuwe achterband. Momenteel zit onderstaande band erop:

motorbanden online @ motorbandenmarkt.nl : Motorbanden, voordelige keus, ga kijken en bespaar

Betreft een ContiSportAttack 180/55 ZR17 TL 73(W) M/C, Achterwiel

Zelf heb ik hier geen slechte rijervaringen mee, maar ik rij dan ook nog te kort op deze banden om een echte conclusie te kunnen trekken. Nu is mijn vraag of het verstandig is met name ook prijs/technisch gezien om hetzelfde type achterband nieuw aan te schaffen. Misschien zijn er mensen met ervaringen of tips voor andere ( betere ) banden?
Het monteren gebeurt trouwens zelf, de rest bij een motorzaak. Dit allemaal om het niet te duur te laten worden.

Alvast bedankt voor eventuele reacties!
 
Laatst bewerkt:
Zal met het koekblik worden, ben alleen zelf niet erg handig met sleutelen. Even in de kennis/vrienden kring na vragen. Denk dat dat de beste / goedkoopste oplossing is heb inmiddels wel bovenstaande band via motorbandenmarkt gekocht voor 132€ incl verzending.
 
Zal met het koekblik worden, ben alleen zelf niet erg handig met sleutelen. Even in de kennis/vrienden kring na vragen. Denk dat dat de beste / goedkoopste oplossing is heb inmiddels wel bovenstaande band via motorbandenmarkt gekocht voor 132€ incl verzending.

kost wat meer, maar als je een trekhaak hebt kun je ook bij de bandenzaak vragen of ze een motortrailertjes te leen hebben, anders kun je er ook eentje bij bijvoorbeeld Boels huren voor 25 ex BTW
 
Terug
Bovenaan Onderaan