Controle A15??

RRowdy

MF veteraan
14 jun 2004
5.516
0
Dordrecht
Wie kan mij vertellen wat dat voor geflits is op de A15 net na gorinchem. De installatie lijkt verdacht veel op zo'n vrachtwagenmeetgeval, je weet wel daar waar ook meestal zo'n bord naast staat met de mededeling dat het om een vrachtwagen meetpunt gaat. Nu staat er hier echter geen bord naast en wordt je ook van voren geflitst. Ben hier al een paar keer te hard met het koekblik onderdoor gereden, maar wordt nu eigenlijk wel wat zenuwachtig :?
 
Wie kan mij vertellen wat dat voor geflits is op de A15 net na gorinchem. De installatie lijkt verdacht veel op zo'n vrachtwagenmeetgeval, je weet wel daar waar ook meestal zo'n bord naast staat met de mededeling dat het om een vrachtwagen meetpunt gaat. Nu staat er hier echter geen bord naast en wordt je ook van voren geflitst. Ben hier al een paar keer te hard met het koekblik onderdoor gereden, maar wordt nu eigenlijk wel wat zenuwachtig :?

Zucht wanneer ga jij je ou eens aan de snelheid houden?? Dan hoef je ook niet zenuwachtig te worden. ;)

Kan je geen 25 Kw setjes in je auto en motor doen. :+
 
A15 trajectcontrolle? niet dat ik weet.

Even andere vraag: zag je daadwerkelijk flitsen? En hoe zagen die kasten eruit?
 
Wie kan mij vertellen wat dat voor geflits is op de A15 net na gorinchem.
"Net na Gorinchem": vanaf welke kant? Tussen het knooppunt Gorinchem en Hardinxveld-Giessendam zijn sinds kort inderdaad camera's aan een portaal gehangen... Dit is een weegpunt voor vrachtwagens (volgens het bord wat ernaast staat O-) ).
 
Wie kan mij vertellen wat dat voor geflits is op de A15 net na gorinchem. De installatie lijkt verdacht veel op zo'n vrachtwagenmeetgeval, je weet wel daar waar ook meestal zo'n bord naast staat met de mededeling dat het om een vrachtwagen meetpunt gaat. Nu staat er hier echter geen bord naast en wordt je ook van voren geflitst. Ben hier al een paar keer te hard met het koekblik onderdoor gereden, maar wordt nu eigenlijk wel wat zenuwachtig :?


O jij weer, ben je fotomodel ofzo _O- . Al een paar keer hard onderdoor gereden??
Rij er eens rustig langs, probeer het nou gewoon een keer en dan kijken of die nog flitst ;) . Oplossing: pak 1 van die bouten die je toch zat hebt en schroef hem door je gaspedaal heen. Simpele manier van een begrenzer :P .
 
_O- Waarom moet ik nu denken aan Jeremy Clarckson en Richard Hammond, die staan te zwaaien voor een flitspaal, wachtend op een te hard rijdende automobilist? _O-
 
_O- Waarom moet ik nu denken aan Jeremy Clarckson en Richard Hammond, die staan te zwaaien voor een flitspaal, wachtend op een te hard rijdende automobilist? _O-

Richard Hammond probeert overigens bij te komen na een te snel ritje. Hij kon lichamelijk niet zo goed tegen een crash van boven de 400 km pu
 
A15 trajectcontrolle? niet dat ik weet.

Even andere vraag: zag je daadwerkelijk flitsen? En hoe zagen die kasten eruit?
Ja er zit een flits aan de rechterkant van die installatie, het is echt iets totaal nieuws en ik rijd dagelijks toch heel wat kilometertjes, maar deze heb ik nog nergens gezien.
 
O jij weer, ben je fotomodel ofzo _O- . Al een paar keer hard onderdoor gereden??
Rij er eens rustig langs, probeer het nou gewoon een keer en dan kijken of die nog flitst ;) . Oplossing: pak 1 van die bouten die je toch zat hebt en schroef hem door je gaspedaal heen. Simpele manier van een begrenzer :P .
Wees blij dat ik je weer eens waarschuuw, jij snelheidscrimineel jij ;)
 
Ja er zit een flits aan de rechterkant van die installatie, het is echt iets totaal nieuws en ik rijd dagelijks toch heel wat kilometertjes, maar deze heb ik nog nergens gezien.


Vreemd hoor, en jij heb toch al aardig wat flitsen gezien.
Al iets binnen van assen?
 
Doe eens 1 ritje rustigaan,
fototoestel in de aanslag, en doe ons een lol:
maak een foto van die installatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan