Controle geluid Tilburg

Ik werd hier in Brabant 3 weken geleden nog door een motoragent aan de kant gezet,ik was toevallig aan het rijden in een gebied waar veel gereden word door motorrijders op de af en oprit van de snelweg,deze agent vroeg of ik mij daar soms ook mee bezig hield,wat ik ontkende :? :N en liet hem de
schaamranden zien op mijn banden :$ ,dat was overtuigend genoeg om mij vrij te pleiten. *O*
Ik raakte in gesprek met deze man die overigens 1 van de aardige agenten bleek te zijn,hij zei
dat er bij controle van de racers gekeken werd of er een DB killer in de uitlaat zat,zo niet werd
het voertuig in beslag genomen :? .Het mooie was dat hij bij het kijken naar mijn kentekenplaat
niet de 2 enorme gaten had opgemerkt van mijn dempers zonder DB killers }) ,ik heb hem ook maar flink aan de praat gehouden om zijn gedachte maar niet naar de dempers af te laten dwalen,
gelukkig moest hij weer verder en kwam ik met de schrik vrij en heb mij maar gauw uit het
gebied verwijderd :] er reden nog meer motoragenten daar en een volgende zou wel eens
minder meegaand kunnen zijn. B|
 
Laatst bewerkt:
En dat gaat een agent met naar goeddunken bepalen?

Ja, en ik denk niet dat dat veel problemen oplevert.


Ik geloof serieus niet dat daar veel van terecht komt. Het gaat niet om de uitersten, die zijn wel duidelijk. Het gaat om de grensgevallen die diezelfde agent moet gaan beoordelen. Aangezien dat gewoon niet kan maakt elke rechter gehakt van een veroordeling.

Het gaat juist wel om uitersten, en wat mij betreft gaat de rechter ook mee in die uitersten.
Verder denk ik dat het af hangt van je gedrag, mocht je eens worden aangesproken op eventuele herrie.
 
Op 19 april werd op het Wilhelminapark de motor van een 45-jarige Tilburger in beslag genomen. Er zaten valse kentekenplaten op.
Als je echt aandacht wilt trekken ga je meerdere kentekenplaten op je motor monteren |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan