Controle of motor gestolen is

Een Nederlands gestolen voertuig krijg je ook niet overschreven op je naam.
 
ik heb in novenber een klant met een R6 uit 2004 maar toen ik wat moest bestellen kwam ik er achter dat deze R6 niet bij de papieren hoort.
toen ik de man dat vertelde was hij natuurlijk geschrokken,hij heeft um 1 1/2jaar terug zo gekocht.


ken je niet een politieagent of iemand die bij verzekering werkt,die kunnen kentekens nakijken.

maar ff een andere vraag,hoe kan je zien of je originele motorblok nog onder jou motor zit?
waar staat je bloknummer nog meer genoteerd?
 
ik neem aan dat je dat koekblik ook verzekerd hebt ??

Vertel je verzekering maar dat je achterdochtig geworden bent en vreest dat je een gestolen auto gekocht hebt, wedden dat ze gelijk gaan kijken _O-

Over kenteken opvragen door politie.
Heeft geen zak met luiIgheid te maken.
Ooit gehoord van privacy :?
Ze mogen elk kenteken opvragen maar geen gegevens uitwisselen aan derde.

Bovendien zou het een gekkehuis worden, al die oude overstekende vrouwtjes met zwaaiende parapluutjes die kentekens op gaan vragen van voorbij vliegende motorfietsen :+
 
Ooit gehoord van privacy :?
Ze mogen elk kenteken opvragen maar geen gegevens uitwisselen aan derde.

Bovendien zou het een gekkehuis worden, al die oude overstekende vrouwtjes met zwaaiende parapluutjes die kentekens op gaan vragen van voorbij vliegende motorfietsen :+


Juist! En ze kunnen dus makkelijk zeggen: 'Nee meneer, deze auto staat niet geregistreerd als zijnde gestolen''.

Dan weet je genoeg. En als wel blijkt dat ie als gestolen geregistreerd staat, kunnen ze meteen een zaak oplossen. Maar ja, dat heeft vast geen prioriteit ...
 
bel het motorcentrum in eindhoven es die hebben wel ervaring met gestolen voertuigen alleen vraag ik me nog steeds af hoe een motorzaak een gestolen motor weet te verkopen
 
Terug
Bovenaan Onderaan