Controle op db in belgie/frankrijk/spanje?

Tynos

Die hard MF'er
10 nov 2002
628
0
Oudewater
Ik heb afgelopen zaterdag een vro1-cursus gevolgd en hiervoor heb ik de originele demper er opgezet (ik heb geen db-killer voor mn open demper van bos).
Rond 22 juli vertrek ik op de motor naar Spanje, samen met een vriend van mij. Ik twijfel nu of ik de originele pijp er op laat zitten of dat ik de open pijp er weer op zet (en veel lekker geluid en je wordt natuurlijk beter gehoord). Nu vraag ik mij alleen of hoe streng de controles zijn in belgie/frankrijk/spanje? Ik heb namelijk gelezen dat je in Duitsland tegenwoordig de sleepdienst mag bellen, hierop zit ik natuurlijk niet te wachten. Ook zijn de boetes voor snelheid in belgie en frankrijk erg hoog, ik vraag me af of dit misschien voor te veel geluid ook zo is!? Wie weet hier meer van, alvast bedankt.

Ook zit ik nog even met het volgende. Ik heb, sinds de vorige beurt ongeveer 4500 km gereden. Onderhoud hoort eigenlijk op 6000 km. In de vakantie schat ik ongeveer 3500 km te rijden. Het lijkt mij het slimste om m toch nog even een beurtje te geven, zal dan zo rond de 5000 km zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan