Controle op geluid tijdens Pinksteren, diverse locaties

Han S

MF veteraan
11 apr 2015
33.102
72.971
Wij gaan controleren!
Aankomende zondag 31 mei en maandag 1 juni 2020 is het pinksterweekend en wordt het zonnig en warm. De temperatuur ligt waarschijnlijk tussen de 20 en 25 graden. Dus prima weer voor een motortocht!
Veel van de inwoners van het district Kennemer Kust ervaren geluidsoverlast van motoren. Hier krijgen wij veel klachten over binnen.
Vanwege de vele klachten zal er dit pinksterweekend actief door de politie gecontroleerd gaan worden op geluidsoverlast en asociaal rijgedrag van motorrijders.
Houdt u aan de verkeersregels, voorkom geluidsoverlast en daarmee een boete!
 
Hmmm, morgen dan nog maar even met mijn asociaal luide motor al wheelys trekkend door die regio gaan?

Geintje natuurlijk.
Ik heb een bloed hekel aan leuke routes met veel te veel verkeersdeelnemers. Ik wacht dan wel een later moment af. Om met een niet te luide motor (die ik heb) lekker rond te rijden.
 
Zit niks anders op dan de andere kant op te rijden @Han S.
Ik vind het wel bijzonder netjes dat je de controle even aankondigt Han.
Moet ik nog wel even kijken waar dat ken nemer kust gebied nou precies ligt.
Even de kaart openvouwen dan maar.
 
Hoe durf je te waarschuwen voor handhaving ,

Op deze manier word de pakkans van de motorrijders die ons echte motorrijders een slechte naam geven
veel kleiner gemaakt.

Deze schavuiten moeten juist van de weg gehaald worden, vervolgd en financieel en emotioneel worden uitgekleed.

Een heer van stand ondermijnt de handhaving van de wet niet, maar ondersteund deze juist !!!



:+
 
De politie Heemstede Zandvoort kondigt het zelf aan op fukboek.
 
Om nou voor elke aankondiging van een controle een nieuw topic aan te maken is wat overkill. Misschien moet er één centraal topic voor komen?
Er was een waarschuwingen topic, olie op de wegh, controles, opstoppingen...
 
Laatst bewerkt:
Om nou voor elke aankondiging van een controle een nieuw topic aan te maken is wat overkill. Misschien moet er één centraal topic voor komen?

Goed plan, als het er nog niet is moet er een algemeen waarschuwingtopic komen. Hier nog een waarschuwing welke ik op fukboek zag:

94118865_3151138314896904_438226521212059648_o.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan