controle vlaketunnel zeeland

arent

MF'er
14 feb 2007
85
0
middelburg
hoorde vandaag dat er een nieuw controle systeem zou zijn bij de vlaketunnel in zeeland. iedereen word gemeten die langs komt. Iemand anders die ik hier over spraak zei dat dit een broodje aap verhaal was, maar toch ben ik er niet gerust op ben deze week 4 keer veels te hard door de tunnel gereden.
ben dus de spaar centen vast aan het tellen :( want dit kan wel eens een dure grap worden.

hoop dat er iemand is die wat meer weet over deze controle, en mocht het waar zo zijn pas dan op bij de tunnel!!!!!!!!

groeten bart
 
Laat in ieder geval weten of er wel of geen fanmail arriveert, dan weet iedereen het zeker.

Verder wens je de komende tijd veel succes met je nachtrust :+
 
Als het gaat om "nieuwe systemen" dan is het meestal hoax, maakt het verhaal wat mooier en moeilijker te controleren. Bij de vlaketunnel hangen wel camera's e.d. om je de stuipen op het lijf te jagen, maar ik zou voorlopig niet teveel zorgen maken! :)
 
Ik moet zeggen dat ik ook beperkt legaal de tunnel door ga.
T'is niet dat ik continue met 260 de A58 af ga (dat zou trouwens best dom zijn) maar 130-140 is niet vreemd.

Het enige nadeel van de Vlaketunnel is als je vanuit Middelburg komt richting Berg op Zoom dat ze met enige regelmaat op het viaduct net voor de tunnel staan te laseren B|

Of als je richting Vlissingen rijdt dat ze soms rechts op het talud staan te flitsen als je net de tunnel uitkomt.

Wat betreft heel de A58, meneer Wegmisbruikers rijdt er rond in onopvallende auto's (ben hem zelf al 2 keer tegen gekomen) en ze gebruiken regelmatig mobiele flitsapperatuur die ze achter bordjes en bosjes verstoppen. :X
Net voor de afslag Antwerpen als je richting BoZ rijdt is er een parkeerplaats, zo stond daar eens een verkeersbord met 4 poten i.p.v. 1 :W

Tsjaa............niets aparts dus.
 
Laatst bewerkt:
Broodje aap. Ik kom 4-5x per week door die tunnel heen en heb nog nooit wat gezien. Bovendien had zoiets allang op flitsservice gestaan.

Vandaag ook nog met 160 er doorheen geknald trouwens en ik maak me echt geen zorgen :)

Btw. die tunnel staat trouwens al jaren bekend als de tunnel waar zgn. gecontroleerd zou worden. Dat is al jarenlang een mythe die zo af en toe weer de kop op steekt.
 
Laatst bewerkt:
Dat is al jarenlang een mythe die zo af en toe weer de kop op steekt.

Nou, de Mythbusters uit Leeuwarden hebben helaas voor mij deze mythe toch heel plausibel gemaakt ;)

Het is niet zo dat er om de 100 meter flitsflikkers in de struiken liggen o.i.d. en dat ze continue bij de Vlaketunnel staan te controleren maar je zal best met me eens zijn dat de controle op heel de A58 redelijk is aangetrokken.
Vroegâh kon je gerust met 200+ doorrijden tot in Vlissingen (als je de boot dreigde te missen) maar nu is het echt Russisch roulette als je dat doet.
 
Nou, de Mythbusters uit Leeuwarden hebben helaas voor mij deze mythe toch heel plausibel gemaakt ;)

Het is niet zo dat er om de 100 meter flitsflikkers in de struiken liggen o.i.d. en dat ze continue bij de Vlaketunnel staan te controleren maar je zal best met me eens zijn dat de controle op heel de A58 redelijk is aangetrokken.
Vroegâh kon je gerust met 200+ doorrijden tot in Vlissingen (als je de boot dreigde te missen) maar nu is het echt Russisch roulette als je dat doet.

Ja ok mobiele flitsers blijf je altijd houden, maar die zie je in de meeste gevallen wel, er is geen sprake van een permanente controle.

Maar te hard over de A58 rijden is idd hetzelfde als rennen door een mijnenveld :)
 
Ik zou www.flitsservice.nl gewoon even in de gaten houden. Daar zijn ze meestal wel rap met dit soort dingen.

Wel balen, je kan vrdmm nergens meer een keertje onbezorgd aan het gas trekken :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan