Controles vooraf aangekondigt!!

Mosselman

MF veteraan
5 apr 2002
4.254
0
Noord-Holland
ZAANDAM - Snelheidscontroles worden tegenwoordig door de politie aangekondigd, maar waarschuwingen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Fotograaf Bart Homburg 'betrapte' gisteren dit politieduo.

full


Tsjaa als ze het maar 1 dag van te voren aankondigen dan .......

Hoe bedoel je stiekum. Ik zou me dood schamen als ik zo de burgers ging controleren
 
Ze moeten zich schamen!!! Je hoort steeds meer agenten die zich niet happy voelen bij controles......(buiten excesieve gevallen natuurlijk) Gelukkig maar.
 
Wat een schijthouding (letterlijk dan).

Ziet er eigenlijk best zielig uit... kan me voorstellen dat deze "mensen" het politievak wat heroïser hadden ingeschat...
 
Oh kd8 dat je hiermee kwam:

oke is dus dikke hoax |(

al zat ik daar al beetje aan te denken ;)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3714/e4066d90a5496f27a5fd657e655e53a7 (Snelheid.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Doodstraf, NSB-ers ???
Gaan we niet een beetje ver?

Heeft immers de meerderheid van de Nederlanders niet gestemd voor meer politie op straat. Nou hier zijn ze dan !!

Overigens is die lijst met controles al zeker 6 jaar oud, en toen klopte er ook al geen reet van.

Tegenwoordig noemen we dat een " HOAX" en u bent er in getrapt. |(
 
Nee geen doodstraf,je moet alleen met je zelf hiermee in het reine komen,netjes gezegd.
Flapdrollen
 
Politie heeft wel een niuew speeltje. Ik ben nog nooit door een flitspaal 'genomen', maar met die klote laserdingens hebben ze me al twee keer te pakken gehad :(

ach ja, ik rijd meestal niet overdreven veel te hard, vooral binnen de bebouwde kom vind ik niet dat je het kan maken om te gaan blazen.

Ik hoop dat ze wel een beetje van de provinciale wegen weg blijven want daar gaat het bij ons nog wel eens hard. Klote is dat dan meestal de voorste motor de lul is.
 
er is al veel te veel blauw op straat anders zouden ze geen tijd hebben om achter een boom te gaan staan en onschuldige burgers het geld uit hun zak te troggelen ipv criminelen te pakken. :j
Doodstraf, NSB-ers ???
Gaan we niet een beetje ver?

Heeft immers de meerderheid van de Nederlanders niet gestemd voor meer politie op straat. Nou hier zijn ze dan !!

Overigens is die lijst met controles al zeker 6 jaar oud, en toen klopte er ook al geen reet van.

Tegenwoordig noemen we dat een " HOAX" en u bent er in getrapt. |(
 
Op woensdag 26 juni 2002 11:54 schreef Bobbert het volgende:
Oh kd8 dat je hiermee kwam:

LET OP!!

Nieuwe politievideo camera’s!

Er worden video camera’s geplaatst die niet meer met het oog of op de stinger te herkennen zijn. Op grond van de nieuwe wetgeving kunnen hierdoor nog meer overtreders van de maximum snelheid worden geverbaliseerd.

Ook het dicht op de voorganger rijden en het rechts inhalen kunnen hiermee geregistreerd worden. Met deze video-beelden zullen overtreders nu nog zwaarder en sneller worden bestraft. (D.W.Z. BINNEN 4 DAGEN EEN PROCESVERBAAL IN DE BUS.)

Ze staan op de volgende plaatsen kilometerpaaltje:
full

A48 van velperbroek naar aflsluitdijk :?

A76 bij Didam :?

Onzin dus!
 
En ja, we willen meer blauw op straat, niet in de struiken...Vandeweek een vergadering gehad met politie en gemeente, waarbij ze weer aankaarten dat ze te weinig mensen hebben...maar toch kunne flitsen....ra ra, wat klopt er niet...
 
TJa klotestreek..... ik ben ook bang dat ik vele boetes ga krijgen als ik eenmaal op mijn GSX zit.

Dit stiekeme gedoe is echt zielig, in Nederland gaat het erom dat er zoveel mogelijk geld verdient wordt met snelheidsovertredingen. Overvallen, inbraken, verkrachtingen en moord maken niet zoveel uit, daar verdienen ze niets aan. Verkapte belastinginspecteurs :r :r :r

En ze zijn te bang om in bepaalde straatjes door Amsterdam te lopen. Mietjes dat het zijn. Doe DAAR eerst eens wat aan, dat je weer een straatje in durft. Niet de onschuldige burger naaien omdat je voor iets bang bent. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor we overal de politie uitlachen en ze overal bang worden. Dan gaat het leuk worden })
 
En ja, we willen meer blauw op straat, niet in de struiken...Vandeweek een vergadering gehad met politie en gemeente, waarbij ze weer aankaarten dat ze te weinig mensen hebben...maar toch kunne flitsen....ra ra, wat klopt er niet...

Hiero ook triest geval, politie bommelewaard zat vorig jaar te zeuren dat der minstend 200 mensen bij moesten anders konden ze het niet meer aan. En nu gaan de 50 mensen weg (worden verhuurt aan andere politiecorpsen) omdat ze te veel verlies lijden en dat ze moeten besparen.... |(
 
Zostraks ook 2 van die sletten op het viaduct te laseren. Blij dat die lullo's van die fijne oranje jasjes aan hadden. Scheelt weer een paar €'s
 
Gister van Almere naar Loenen gereden (binnendoor). Staan die Idioten midden op de Veluwe (2x), helemaal in het niets te flitsen... En uiteraard op Flevoland nog een keer en nog een keer op de snelweg.

Ik denk dat ik ze allemaal gemist heb. Bij eentje was ik net een auto aan het inhalen. Ik snel afgeremd tot legale snelheid en maar even naast de auto blijven hangen voor de zekerheid (Precies zo zodat de auto tussen mij en de camera zat.). Man wat een kinderachtig gedoe, ze kunnen net zo goed tolwegen gaan openen, dan voel ik me niet zo genaaid!!!
 
gister waren we met een groepje aan het mountainbiken toen we op de terugweg ook van die laserknuppels zagen. (ze waren met 5 man bezig)

loopt er zo'n agent net voor ons het fietspad op om een auto aan te houden, wij roepen "hei lul flikker eens een eind op.

kameraad van mij was ff gestopt om te vragen of ze zijn autoradio al teruggevonden hadden en de dader hadden gepakt omdat ze toch maar een beetje in de berm stonden met dit mooie weer.
agent meteen weer een grote bek terug.
zegt die kameraad van mij, "ik wel je loon betalen maar werken ho maar" en toen waren we toch maar weer aangefietst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan