Controles zaterdagmorgen

marcel_mtr

Die hard MF'er
30 jul 2003
274
0
Maastricht
Hey allemaal,
zaterdag is het dan eindelijk zo ver. De TT-Assen.
Nou moet ik vanuit Maastricht best een stukkie rijden dus
wil eigenlijk de gas er wel effe opzetten.

Waar denken jullie dat de controles echt gaan beginnen en
vanaf hoe laat?

Groetjes Marcel en diegene die gaan zaterdag....veel plezier!!!
 
Hey allemaal,
zaterdag is het dan eindelijk zo ver. De TT-Assen.
Nou moet ik vanuit Maastricht best een stukkie rijden dus
wil eigenlijk de gas er wel effe opzetten.

Waar denken jullie dat de controles echt gaan beginnen en
vanaf hoe laat?

Groetjes Marcel en diegene die gaan zaterdag....veel plezier!!!
Ik zou rustig aan doen O-) Blik op de weg motor special nog gezien recent? Zoals altijd controleren ze tering veel, en we zitten niet te wachten op "$#)(@*$@#)(*@$# m'n motor en rijbewijs ingenomen"-topics hiero :+ :+ :+

Voor de rest, have fun daaro :}
 
Zal zo ongeveer overal wel worden gecontroleerd, hoe dichter je in de buurt van assen komt hoe meer controles.
Er word ook veel gereden met videoauto's, dus let goed op je snelheid.
 
Ik weet dat er op de A50 niet gecontroleerd wordt en de snelweg Hogeveen Assen is ook gevrijwaard van controle. Verder overal natuurlijk oppassen, want anders is het Russisch roulette spelen. Fijn Week-End. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou vrijdag en zaterdag maar gewoon in heel nederland rustig doen...
Ze zullen in overal wel controleren, speciaal op motoren. :Y
 
Ik zou vrijdag en zaterdag maar gewoon in heel nederland rustig doen...
Ze zullen in overal wel controleren, speciaal op motoren. :Y

:Y

juist tijdens de TT-dagen NIET hard rijden. de staat wil weer zakken vullen op voor de hand liggende dagen, dus zou lekker rustig cruisen. voor je t weet heb je een boete voor 61 km/u waar je 60 mag........als je mazzel hebt..... B|
 
Voor de mannen/vrouwen met een sportdemper, try to kill it! :)
Er staat me bij dat er vorig jaar ook stevig op uitlaatgeluid werd gecontroleerd en het laatste wat je wilt is je kentekenbewijs inleveren vanwege een te grote overschrijding :X
 
Voor de mannen/vrouwen met een sportdemper, try to kill it! :)
Er staat me bij dat er vorig jaar ook stevig op uitlaatgeluid werd gecontroleerd en het laatste wat je wilt is je kentekenbewijs inleveren vanwege een te grote overschrijding :X
Als je die sportdemper niet overdreven 'showt' zal het wel mee vallen .....
 
Als je die sportdemper niet overdreven 'showt' zal het wel mee vallen .....

Dachten ze vorig jaar ook, maar de heren reden op de snelweg met de motor/auto en keken gewoon wat er onder zat en of je vervolgens even wilde volgen :P
 
Ik weet dat er op de A50 niet gecontroleerd wordt en de snelweg Hogeveen Assen is ook gevrijwaard van controle. Verder overal natuurlijk oppassen, want anders is het Russisch roulette spelen. Fijn Week-End. ;)


Ik heb uit zeeeer betrouwbare bron dat op de a 50 tussen zwolle en apeldoorn zeker wel gecontroleerd zal worden zowel op de heen als terugweg
 
Maar beginnen ze dan ook al voor 7 uur met de controles. Kan het me niet echt voorstellen maar goed, ik ga maar eens kijken of ik via duitsland kan rijden.
 
Duitsland lijkt me goede optie. Via Koln en Dusseldorf en dan de 31 en rij helemaal naar boven en steek daar NL in richting Assen
Wel oppassen want rond de grote steden gelden wel snelheidslimieten
 
Reken maar dat ze vroeg beginnen.
Zaterdag is namelijk 1 van de dagen waarop die struikrovers de zakken van de overheid goed kunnen spekken.

Ben blij dat ik vrijdag al naar Assen ga met de motor!
 
Ik ga rustig rijden, heb geen zin in prenten!

Heb een Yoshimura uitlaat en stop daar de killer in: dus E-keur én killer *O*
 
Ik heb een Yoshimura RS3 demper, zonder DB-killer, kan er ook niet in. Ben ik nu de klos als ik aangehouden wordt? Boete zal er dan wel inzitten, maar wanneer mag je niet meer verder rijden?
 
Ach voor het geluid ben ik niet zo bang.
Ik ga vrijdag altijd al die kant op, en heb ze nog nooit zien controleren op geluid (op vrijdag dan).

En knappe agent als je uit die hele stroom motoren na afloop van de race, nog mensen gaat controleren op geluid.
Dan vang je sneller centen door mensen die wheely's, burn-outs enz maken.
 
Ik heb een Yoshimura RS3 demper, zonder DB-killer, kan er ook niet in. Ben ik nu de klos als ik aangehouden wordt? Boete zal er dan wel inzitten, maar wanneer mag je niet meer verder rijden?
Als jij niet aan je gas loopt te zwengelen, zoals een aap aan z'n staart, hoef je niet bang te zijn.
Tenzij je gewoon de domme pech hebben dat ze je van de snelweg halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan