Conversaties

E.G.J.

Koud bier hier, koud bier hier. Dankuwel!
Donateur
2 sep 2004
37.747
54.372
Völlenerkönigsfehn Germany
Ik kom er net achter, dat wanneer je een bericht aanmaakt, er maar vijf personen mogen worden toegevoegd.
Dat het niet onbegrensd is, dat begrijp ik, maar vijf is wel wat weinig.
Vind ik..


Ooh ja, nu ik hier toch ben.
Ik heb gemerkt dat het taggen van personen soms niet helemaal goed gaat.
Vreemd genoeg herkent de computer de ingegeven begin letters niet, en geeft dan geen gebruikers weer. Als je dan de naam volledig typt, dan neemt ie dat dan wel weer over.
En dan ook gelijk maar de vraag over taggen van personen in een normale post.
Als ik een post op het forum aanpas, en daar andere gebruikers bij in tag, krijgen deze gebruikers dan ook een melding, of werkt dit alleen wanneer een bericht nieuw is aangemaakt?
 
Laatst bewerkt:
Ik kom er net achter, dat wanneer je een bericht aanmaakt, er maar vijf personen mogen worden toegevoegd.
Dat het niet onbegrensd is, dat begrijp ik, maar vijf is wel wat weinig.
Ik heb het maximum van 5 naar 25 gezet.
Ik heb gemerkt dat het taggen van personen soms niet helemaal goed gaat.
Vreemd genoeg herkent de computer de ingegeven begin letters niet, en geeft dan geen gebruikers weer. Als je dan de naam volledig typt, dan neemt ie dat dan wel weer over.
Heb je wat voorbeelden?
Als ik een post op het forum aanpas, en daar andere gebruikers bij in tag, krijgen deze gebruikers dan ook een melding, of werkt dit alleen wanneer een bericht nieuw is aangemaakt?
Naar mijn weten krijgen die inderdaad alsnog een melding ja.
 
Ik heb het maximum van 5 naar 25 gezet.

:t

Heb je wat voorbeelden?
Als ik bijvoorbeeld gebruiker. me-daph neem.
Nou ja, neem..., ik bedoel gebrui...uh, uh, als voorbeeld aanhaal.

@me-daph kent de software niet aan de hand van de eerste twee letters, ook niet aan de hand van de rest, maar zodra ik een bericht plaats wel, en ook wanneer ik het ergens knip en dan vervolgens plak.


Naar mijn weten krijgen die inderdaad alsnog een melding ja.
Ok.
 

Bijlagen

  • Voorbeeldmf.jpg
    Voorbeeldmf.jpg
    68,8 KB · Weergaven: 10
Even uitgezocht: het taggen werkt alleen voor gebruikers die actief zijn. En met actief bedoel ik in de afgelopen 6 maanden een keer ingelogd geweest.
 
Even uitgezocht: het taggen werkt alleen voor gebruikers die actief zijn. En met actief bedoel ik in de afgelopen 6 maanden een keer ingelogd geweest.

Ja, oke, dat is een verklaring.
Als ik er zo over nadenk, dan klopt dit ook wel bij een aantal, ....of bij allemaal die ik niet kon taggen.
Bedankt, dan is dat weer duidelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan