Cookies stuk ofzo?

robber57

MF veteraan
28 feb 2013
1.082
283
Mijn link naar de laatste unread werkt niet meer, werkte tot gisteren altijd prima, werkt ook op de rest vh forum niet meer, ik kom consequent op de hoofdpagina van een multipagina topic uit.
Nader onderzoek, alle cookies verwijdert, helpt niet, merkwaardig: na verwijderen cookies krijg ik bij het nieuw bezoeken vd site niet de vraag of ik cookies wil accepteren, ze worden gewoon geplaatst, paar gedaan, zelfde resultaat.
Huh?
 
Als ik het goed heb wordt tot 6 maanden onthouden waar je was gebleven in een topic. Als je langer dan 6 maanden een topic niet bezocht hebt kom je weer gewoon op de eerste pagina uit.
 
Nog wat meer geprobeert: in geen enkele browser krijg ik de vraag voor het plaatsen van cookies ondanks dat ik deze gewist heb.....
 
Als ik het goed heb wordt tot 6 maanden onthouden waar je was gebleven in een topic. Als je langer dan 6 maanden een topic niet bezocht hebt kom je weer gewoon op de eerste pagina uit.
Da's bij mij niet het geval.Ik kom geregeld in topic's op de beginpost uit , ook als ik deze regelmatig bezoek en daar zelf ook in reageer.
 
Als ik het goed heb wordt tot 6 maanden onthouden waar je was gebleven in een topic. Als je langer dan 6 maanden een topic niet bezocht hebt kom je weer gewoon op de eerste pagina uit.
Ik citeer mezelf even. De waarde stond niet op 6 maanden maar één maand. Dat heb ik aangepast naar 2 maanden.

Edit: Komt vaker voor en niet eenvoudig op te lossen. Voor wie meer wil lezen: *klik*
 
En...., zoals het gekomen is zo is het ook weer weg en werkt het weer :?

Snap er nix van, maar laatste post van duderuud laat gelukkig zien dat ik niet gek ben 8)7*O*

Maar, ik heb nog steeds niet de cookie vraag gehad en ondertussen wel weer nieuwe cookies:?

Ik heb zomaar het idee dat dit er iets mee te maken heeft, met het cookie word je herkent door de server software en je naar de laats post verwezen die je hebt gelezen, ik gok dat daar iets niet goed gaat.

Afijn, voor nu werkt het weer 😅
Dankjewel voor de hulp 👍🏻

Edit: dat dun blauw/dik blauw werkte overigens wel bij mij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan