coole "witte muis"

CBR 600 RR Gizzmo

Die hard MF'er
15 mei 2003
277
0
ik was het vergeten te vertellen maar ik doe het nu toch...

ik rijd op de A7 zoals elke dag, tussen de file door naar huis. Geen probleem lijkt me toch? Precies. Kijk ik op een gegeven moment naast me, Zie ik een motoragent naast me rijden, OP DE VLUCHTSTROOK (niets mis mee lijkt me). Hij kijkt naar mijn fiets, Op zijn teller, weer naar mijn fiets.. weer op zijn teller, ik word bang nu.... maar niets aan de hand: Grote borden met 70 stellen mij gerust, het is namelijk precies de snelheid die er op mijn display te lezen valt. PFoe.....

het gaat verder. Hij geeft gas en verdwijnt. Dat mag. ik erachteraan, want ik vind het reuze interessant om te zien hoe zo'n knakker nou rijdt. tussen de file doorworstelend kom ik hem op een zeker moment weer tegen, de file rijdt nu ongeveer 100, dus word het tijd om even in te voegen lijkt me, jaja achter hem..

tegen de tijd dat we bij purmerend zijn heb ik al 5 automobilisten gezien die "raar" doen. D.W.Z dat ze vreemde dingen doen alleen omdat ze een agent zien. b.v ze rijden al een uur links (lekker het verkeer ophouden) en ineens rammen ze die auto, zonder te kijken naar rechts. ze weten het dus wel. maar goed ik zit achter die agent op zijn motor.


op een zeker moment is het verkeer helemaal weg, vraaq me niet hoe dat kan maar het is zo, en zo gaat het elke dag... hij geeft gas, en niet een beetje maar heel veel gas: 170 op het klokkie. ik er achter aan maar ik zorg ervoor dat ik achter hem blijf hangen en dat hij me niet ziet. dat lukt.

hij rijdt geheel vrij op zijn fiets over de A7 170 per uur. mooi.

op een zeker moment, rijd ik net een beetje naast zijn fiets en ziet hij me.
duikt ineens naar de rechterbaan en houd enorm in, ik houd ook enorm in maar dat is net niet genoeg... Hij vertraagd sneller dan ik en ik ga hem ook redelijk snel voorbij. das heel naar denk ik, (ik dacht ietsjes anders maar dat kan hier niet..) maar ik houd wel gas en rijd hem voorbij. (ze hebben lijkt me een hekel aan likkers) Geef netjes richting aan en ga naar de rechterrijstrook. Komt ie me daar toch voorbij met ik weet niet hoeveel. toen wist ik dat ik met een liefhebber te doen had. ik er achter aan, ik kon hem niet eens meer inhalen omdat ik gewoon helemaal verbaasd was, en er toch aardig wat verkeer was om ons heen. bij Hoorn heb ik afscheid genomen door hem toch nog even in te halen over de invoegstrook en te zwaaien...


Dit was mijn moment met een helemaal Coole MotorMuis.
 
Dat is idd cool. :)
Die file is overigens idd klote, het staat allemaal stil/rijdt langzaam zonder reden. En ineens is het weg. |(
 
Ik reed gisteren op de A1 richting A'dam bij de afslag naar de A6. Je mag daar 100.. ik reed 140.. met de auto (sorry). Ik zie in mijn spiegel een motorkoplamp aankomen en denk:"Shit... zou wel eens een motoragent kunnen zijn" en jawel...

De beste man komt me met 150 160 voorbij en kijkt nieteens naar me..... Ik wil een boete! :( :X
 
Ik reed gisteren op de A1 richting A'dam bij de afslag naar de A6. Je mag daar 100.. ik reed 140.. met de auto (sorry). Ik zie in mijn spiegel een motorkoplamp aankomen en denk:"Shit... zou wel eens een motoragent kunnen zijn" en jawel...

De beste man komt me met 150 160 voorbij en kijkt nieteens naar me..... Ik wil een boete! :( :X

Moet je in de schemer door Arnhem rijden, flitsen ze je vanzelf..
 
Tof verhaal 8-)

Kun je de volgende keer mooi als excuus gebruiken. "Ja, maar pas geleden werd ik ingehaald door een motoragent die 170 reed, jullie zouden toch het goede voorbeeld moeten geven!" })

Of niet Baksteen? O-)
 
Tja de A7 boven purmerend staat ook bekend als het circuit!!
Reed daar ook altijd veel te hard.
Heb echter nog nooit 1 flitser/motoragent gezien tussen Purmerend en Hoorn.
Betekend toch dat ik in het vervolg beetje meer zal moeten oplettten
8-)
 
Tja de A7 boven purmerend staat ook bekend als het circuit!!


Dat wist ik niet. Ik vind het enorm balen dat het nu ook al een naam heeft.
ik bedoel: Het enige stukje weg in nederland (in mijn optiek) waar je nog af en toe ongestraft je motor de sporen kunt geven heet nu al het "circuit" :X .

Zal wel niet lang duren voordat ome Koos en zijn graaipieten daar ook een graantje mee komen pikken '(
 
Tja de A7 boven purmerend staat ook bekend als het circuit!!
Reed daar ook altijd veel te hard.
Heb echter nog nooit 1 flitser/motoragent gezien tussen Purmerend en Hoorn.
Betekend toch dat ik in het vervolg beetje meer zal moeten oplettten
8-)

Pas op met die aanname. Stond laatst na afslag Hoorn noord heel sneaky een flitser... het is dat ik achter auto's vast zat. Er rijd ook een undercover golfje rond (groen, nummer bord begint met RRR lekker makkelijk *D )
Op een van die bobbels over de kanalen heen tussen Purmerend en Hoorn zijn hele smerige stop plaatsen aangelegd waar een flitser zich verdekt kan opstellen, leuk als je met 200+ net van de grond los komt (niet dat ik dat ooit zou doen O-) )

Maar verder is het hardstikke leuk rond Hoorn

P.s. hoelaat scheurt de topic starter daar rond? Ik ben daar in de spits ook altijd te vinden maar heb je nog nooit gezien, en ik wil nou ook wel eens iemand spotten ...
 
ik er achter aan maar ik zorg ervoor dat ik achter hem blijf hangen en dat hij me niet ziet. dat lukt.

Komaan dude,geloof je toch zelf niet ,is niet blind hoor :+
Kerel was wat aant spelen das al ;)
Is wel lol,heb het op de ring van Antwerpen ook al gehad , 160 waar je 100 mag en uiteindelijk deed-ie teken dat ik'm al lang genoeg aant volgen was en spuit-ie weg :)
 
Op dinsdag 16 september 2003 19:12 schreef Thunderer het volgende:P.s. hoelaat scheurt de topic starter daar rond? Ik ben daar in de spits ook altijd te vinden maar heb je nog nooit gezien, en ik wil nou ook wel eens iemand spotten ...


zo rond zeven uur ga ik van huis, dan ben ik zo'n beetje rond pak hem beet 10 over bij purmerend. en terug verschilt nogal, meestal rond een uur of 16.00/16.30.

enne dat scheuren valt reuze mee hoor O-)
 
Laatst bewerkt:
Komaan dude,geloof je toch zelf niet ,is niet blind hoor :+
Kerel was wat aant spelen das al ;)
Is wel lol,heb het op de ring van Antwerpen ook al gehad , 160 waar je 100 mag en uiteindelijk deed-ie teken dat ik'm al lang genoeg aant volgen was en spuit-ie weg :)


nou aan zijn lichaamstaal te zien toen hij in zijn spiegel keek dacht ik toch echt dat ie het niet in de gaten had. het hield het midden tussen een schrik reactie en pure verbazing denk ik. Het was een vrij forse agent dus hij moest al iets gaan verzitten om het goed te zien. Als je dan in een bepaalde hoek achter hem rijd ziet hij je niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan