corbin zadel

honda x-adv

MF'er
21 mei 2002
184
1
amsterdam
Wil al heel lang zo,n ding. Eerst tweedehands geprobeerd maar niet of nauwelijks aan te komen of een uitgelubberd lel van 9 jaar oud voor veel euro,s. :? Dan maar wat meer euro,s en een nieuwe dacht ik.Dus even bestellen bij buddyfashion en 13 weken wachten (levertijd). Na montage in roelofarendsveen ritje naar huis en moet zeggen zat niet lekker was erg hard en moest inzitten sprak de verkoper lachend.Ik balen ppfffffff. Maar nu na 1200 km moet ik zeggen dat ik geen moment pijn heb gehad op de plaats waar je ruggegraat van naam veranderd.
Ik denk dat hij echt in moet zitten en dat die € 400 geen weggegooid geld is.
En anders staat het gewoon wel lekker stoer zo,n zadel *D
 
Maar nu na 1200 km moet ik zeggen dat ik geen moment pijn heb gehad op de plaats waar je ruggegraat van naam veranderd.

Dan wacht maar tot je er 10.000 op hebt zitten, dan zit hij pas echt lekker. :)
Het durt echt heel lang voordat ze een beetje ingereden zijn.

Daarom is 2e hands kopen ook minder, ze gaan naar het lichaam staan.
 
Ik koop ze via een relatie direct in Amerika, dus niet via een importeur.
Scheelt een jas, en je kunt ook nog eens kiezen welke afwerking je wenst (leer, skai, kleur bies en dergelijke)
 
Wat wilde je precies weten?
Nou, hoe bestel je dat, wat kost het allemaal al dat fraais, dat soort zaken. In mijn geval gaat het - uiteraard - om een BMW R1150RT. Misschien heb je een Internetsite of zo?
Normaal gesproken ben ik niet zo gecharmeerd om e.e.a. uit het buitenland te halen i.v.m. garantie, maar aan een zadel kan je je wellicht minder een buil vallen
 
Ik ben geen handelaar of zo, maar koop vrij veel in Italie, Duitsland en de VS.
In de VS heb ik veel motorvriendjes die weer vriendjes hebben enz.
Ik heb even op Corbin.com gekeken en vond daar deze pic
full



Is dit wat je zoekt?
 
Ik ben geen handelaar of zo, maar koop vrij veel in Italie, Duitsland en de VS.
In de VS heb ik veel motorvriendjes die weer vriendjes hebben enz.
Ik heb even op Corbin.com gekeken en vond daar deze pic
(Afbeelding)


Is dit wat je zoekt?
Yep, zoiets zoek ik ja. Enig idee hoe de prijzen via-via liggen?
Hoe dan ook, het gaat op de verlanglijst. Eerst een Streetpilot III navigatiesysteem })
Aan de andere kant, ik ben best merkvast en ik heb all diverse accessoires meegenomen van motor naar motor (van de voorgaande twee R1100RT's)
 
Als je wilt check dan even de site van corbin en mail me off-list je wish-list even door, mijn emailadres staat in mijn profiel. Aan de hand van je wensen zal ik dan de prijs voor je opvragen. OK?
 
Terug
Bovenaan Onderaan