corbinzadels de prijs waard ?

Alsjeblieft zeg, laat die Panclup toch, ik voel me daar al een hele tijd niet meer in thuis, nooit gevoeld eigenlijk. Ben nog lid door m`n leukere verzekeringskorting maar da`s alles. Elke 2 maanden krijg je zo`n panblad binnen en da`s me toch een belegen zooi, daar ben ik echt veel te jong voor. Ik was dan wel 27 toen ik m`n eerste Pan kocht maar heb het nooit een ouwelullenmotor gevonden, hij was gewoon praktisch in al z`n fascetten voor mij. Als je geen auto rijdt en op het platteland woont moet je ook grote spullen mee kunnen nemen en een boodschappenkar hebben nietwaar ;) Al gauw ging ik er ook ook andere dingen mee doen en dat resulteert wel eens tot leuke dingen zoals offroad colletjes rijden in frankrijk zoals de Col du Valbelle en de Col du Parpaillon. Da`s toch effe iets anders met een Pan

Kom eens kijken op www.panrijder.info, misschien is dat iets voor je.

Peter
webmaster www.panrijder.info
 
En om even on-topic te blijven: Ik ben dus ook overstag gegaan en heb hem bij buddyfashion in Leiden gekocht. Het grote voordeel is toch dat je rustig kan proefrijden met een corbin op je eigen fiets en je afvragen of die de prijs waard is. Wij waren na twee straten al overstag.
Het zadel is veel beter gevormd.
Het geeft ondanks dat het zadel alleen in de onderste stand kan meer ruimte.
Het is vooral veel stroever en vooral mijn mijn vrouw is daar blij mee omdat ze nu niet meer naar voren komt bij stevig remmen.
Het zadel ademt en vooral afgelopen weekend bij 32ºC bleek dat een luchtig voordeel.
We hebben een rugsteun erbij gekocht. Duur en absoluut geen fraai gezicht maar als je door reuma steeds meer moeite krijgt om de bestuurder vast te houden is dat heel wat waard.
PS, met rugsteun was ik 1050 euro's kwijt ;(
 
PS, met rugsteun was ik 1050 euro's kwijt ;(
[/quote]

Nu maak je wel je kont blij en anders had je ruzie gehad met je kop als je het naar de kroeg had gebracht. 0-)
 
Deze? Mooi hoor!

st13E_close_small.jpg
 
Ik heb op mijn st 1100 een corbinzadel gehad.op korte ritten tot 2,5 a 3 uur geen probleem, maar op stukken van 8 a 9 uur op een dag kreeg ik last van mijn benen ( ik ben 1.93 mtr).De hoek die je benen maken is nl scherper als met een org. zadel.Een gel-zadel van cavelcade heeft dit niet, is iets hoger als het org. zadel maar wel veel comfortabeler als een corbin.Voos Oss heeft alle info hierover.
Gr. Marck
 
Terug
Bovenaan Onderaan